انواع کاور کاغذ
انواع کاور کاغذ
دسامبر 19, 2021
فروش کاور پلاستیکی کاغذ
فروش کاور پلاستیکی کاغذ
دسامبر 19, 2021
نمایش همه

کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی

کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی

کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی

کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی

چه اسناد پرکاربردی داشته باشید که نمی‌خواهید خطر پاره شدن یا لکه‌دارشدن، آنها را تهدید کند، یا اسناد مهمی که نمی‌خواهید سوراخ کنید، استفاده از کاور کاغذ راه حل شماست. وقتی به صورت عمده خرید می کنید  می توانید به مقدار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. پس انتخاب کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی پارسه پلاستیک علاوه بر اینکه با کیفیت است، بادوام تر از کاور های کاغذ معمولی است. بافت کاور کاغذ جستجو در اسناد و مدارک را برای شما آسان می کند و برای تهیه جلد گزارش و پوشش اسناد ایده آل به نظر میرسد. کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی یک پوشش مات ارائه می دهد که برای نمایش مطالب شما خوب است و درضمن مقاوم در برابر آسیب و پارگی هست.

سوراخ‌های تقویت‌شده کنار کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی مناسب برای کلاسور هاست. طراحی آن، یک پوشش قابل استفاده مجدد و تمیزکردن ارائه می‌دهد.

ورود کاغذ از قسمت بالای کاور کاغذ،  باعث می شود کاغذ به راحتی داخل و خارج شود. کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی برای تمیز و سالم نگه داشتن مدارک، عکس ها، اسناد مهم و گواهی ها ایده آل است، کاور کاغذ اسناد شما را از سایش و پارگی محافظت می کند.  کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی پارسه پلاستیک سبک وزن است و می تواند فضای کمتری را نسبت به جایگزین های دیگر اشغال کند. بنابراین به شما امکان می دهد که فضای بهتری برای بایگانی کاغذ های خود داشته باشید.

کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی از اسناد در برابر نفوذ گرد و خاک، آب و سایر آلاینده های مخرب محافظت می کند، همچنین مانع پس دادن جوهر می شود و از چسبیدن آن حتی پس از نگهداری طولانی مدت جلوگیری می کند. رنگ اسناد و برگه ها نیز حفظ می شود و از محو شدن نوشته ها و پوسیدگی کاغذ جلوگیری می کند. در نتیجه اسناد پر مصرف برای شما تا مدتها حفظ می شود و می توانید در کاغذ صرفه جویی کنید و نیز از اسنادی که قابل جایگزینی نیستند محافظت کنید.

بریده‌های روزنامه، یادداشت‌ها، مقاله‌ها، عکس‌ها، مکاتبات و موارد دیگر را در کاور کاغذ سایز A4 قرار دهید و بصورت مرتبی در کلاسور بایگانی قرار دهید. کاور کاغذ سایز A4 با ظرفیت بالا برای ذخیره‌سازی چندین صفحه در کنار هم، بدون نیاز به نوار چسب یا منگنه ایده‌آل هستند. بوسیله کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی یک صحافی جامع ایجاد کنید و در حین آماده کردن پرونده، پروژه یا پروپوزال خود به سرعت به اسناد پشتیبانی کننده مراجعه کنید.