کاور کاغذ A4 ضخیم
کاور کاغذ A4 ضخیم
می 18, 2021
قیمت جا یادداشت رومیزی
قیمت جا یادداشت رومیزی
ژوئن 16, 2021
نمایش همه

قیمت کاور کاغذ A4

قیمت کاور کاغذ A4

قیمت کاور کاغذ A4

قیمت کاور کاغذ A4

قیمت کاور کاغذ A4 و محافظ پلاستیکی تولید ما با دارا بودن  تعداد مناسبی سوراخ بسیار مقرون به صرفه است و ما به حداکثر محافظت از اسناد، عکس ها، کلکسیون ها یا سایر مواد مهم دست یابید. این کاور با قیمت کاور کاغذ A4 مناسب که در بسته‌بندی 100 محافظ موجود است، به شما کمک می‌کند از صفحات جداگانه در برابر کثیفی، زباله، مایعات و سایر آلاینده‌ ها محافظت کنید و در عین حال از خوانایی عالی برای مواد داخل آن اطمینان حاصل کنید که قیمت کاور کاغذ A4 محافظ کاملاً برای نگهداری اسناد با اندازه حرف در تقریباً هر کلاسور حلقه استاندارد بدون سوراخ کردن و آسیب رساندن به مواد درج شده، مقرون به صرفه است و این کاورها با توجه به ساختار تعداد سوراخ تعبیه شده در آن، انعطاف ‌پذیری نهایی را برای تناسب با اکثر انواع حلقه‌ ها و کلاسور ها ارائه می‌دهد.

قیمت کاور کاغذ A4

قیمت کاور کاغذ A4

قیمت کاور کاغذ A4 با توجه به قیمت کلاسور برای این محافظ ورق و نگهداری 10 تا 15 برگ کاغذ برای افزایش ظرفیت و انعطاف‌پذیری پروژه طراحی شده‌اند مناسب بوده و شرکت ما با ارائه محافظ کاغذ کلاسور شفاف از مواد پلی پروپیلن نچسب و بدون پی وی سی با کیفیت بالا و قیمت کاور کاغذ A4 مقرون به صرفه به شما اطمینان می دهد که اسناد ارزشمند شما را در محیط شلوغ خانه یا مدرسه ایمن و منظم نگه می دارد. همچنین آن ها با قیمت کاور کاغذ A4 اقتصادی، نه تنها از ریختن خاک و لکه محافظت می شوند، روکش شفاف صیقلی نیز نمای واضح و شفافی از محتویات داخل آن را حفظ می کند و پلی پروپیلن بدون اسید و ایمن بایگانی به هیچ وجه جوهر یا فتوکپی را بلند نمی کند یا انتقال نمی دهد که هر محافظ ورق سنگین با استانداردهای صنعتی و قیمت کاور کاغذ A4 به صرفا مطابقت دارد و برای اطمینان از عملکرد و استحکام و می تواند کاغذ را تا سایز A4 محافظت کند. قیمت کاور کاغذ A4 که بسیار شفاف سنگین وزن حرفه‌ای دارای جهت بارگذاری بالا هستند که امکان افزودن یا حذف سریع اسناد را فراهم می‌کند، بسیار به صرفه است و با در نظر گرفتن متریال وارداتی آن قیمت کاور کاغذ A4 از پیش پانچ شده در لبه،  باز هم مناسب است.

ویژگی های وابسته به قیمت کاور کاغذ A4

در واقع در تولید کاور تلاش می شود تا  قیمت کاور کاغذ A4، که امکان ذخیره سازی و سازماندهی آسان را بدون استرس ناشی از سوراخ کردن اسناد قبل از بارگیری فراهم می کند، تا حد زیادی با شرایط اقتصادی همخوان باشد و از طرفی آنها به راحتی می توانند تقریباً در هر حلقه ای قرار بگیرند که 100 درصد ما به طور کامل از محصولات خود و قیمت کاور کاغذ A4 پشتیبانی می کنیم. به عبارت دیگر،  قیمت کاور کاغذ A4 که با دید شفاف می تواند محافظ های ورق  شفاف خوبی باشد و وضوح مطلوبی را برای مشاهده آسان فراهم می کنند که در جایی که محافظ های دیگری وجود دارد، روکش مات برای ارائه ‌ای بدون تابش خیره کننده دارند و قیمت کاور کاغذ A4 همه کاره  پلاستیکی سنگین دارای تعداد مناسبی سوراخ تقویت شده مجزا هستند تا با اکثر ساختار های حلقه کلاسور مطابقت داشته باشند.

این محافظ ها در حکم گاو صندوقی برای بایگانی اوراق شما می باشد و با ضخامت 3 میل و بدون پی وی سی اسید برای مقالات، تصاویر، ارائه ها و غیره و البته قیمت کاور کاغذ A4 شما مناسب هستند که اوراق شما می تواند بدون نگرانی از چین و چروک یا برداشتن و انتقال جوهر ایمن بمانید و البته مناسب برای جیب های پاک کن خشک یا لوازم مدرسه خانگی، این کاور های سوراخ دار با قیمت کاور کاغذ A4 باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و هر ورق پلاستیکی 10-12 صفحه کاغذ را در خود جای می دهد در نتیجه می توان با در نظر گرفتن کاربرد این کاور ها مزیت های خرید آن را نادیده نگرفت.

برای برآورد قیمت کاور کاغذ A4، لازم است ارزش واقعی اسناد، ارائه ها، نوشته های ادبی و سایر اطلاعات مهم خود را تخمین بزنید تا متوجه شوید قیمت کاور کاغذ A4 در مقابل ارزش اوراق شما بسیار ناچیز است و به همین دلیل شما می توانید این محافظ صفحه و اسناد را با جیب کارت ویزیت یا بدون آن سفارش دهید که اطلاعات ویترینی را در جیب های آن که برای انواع مختلف شما مناسب است، سفارش دهید. زیرا این کاورها با قیمت کاور کاغذ A4 مناسب در همه سبک ها با وینیل رنگی و چاپ یا چند جیب قابل سفارش است و شما حتی می توانید نگهدارنده سند خود را برای پروژه های چشم نواز و ارائه های خود طراحی کنید و زمانی که نام تجاری خود را در وینیل شفاف با روکش ابریشمی و شفاف برجسته می کنید، مورد توجه قرار می گیرید. این نگهدارنده های وینیل قطعا مهم ترین نوشته های را به نمایش می گذارند.

دلایل قیمت کاور کاغذ A4 اقتصادی ما

این کاورهای اسناد با داشتن سوراخ کلاسور برای نمایشگاه های تجاری، ارائه مشتری، سیاست ها و ادبیات تبلیغاتی، کارت های نرخ، اسناد مسافرتی و بیمه یا حتی اطلاعات مهمی که از طریق ایستگاه های کاری شرکت شما پردازش می شوند، عالی است و در نتیجه لازم نیست برای سوراخ کردن کاغذ های خود و اسناد مهم، پرینت ها یا مطالب ارائه زمان بگذارید که به جای آن می توانید اسناد خود را با محافظ ورق های وینیل و قیمت کاور کاغذ A4 مناسب آن محافظت و سازماندهی کنید که در هر جیب وینیل شفاف شامل سوراخ های حلقه در سمت کوتاه برای ذخیره سازی آسان است، در حالی که دهانه داخلی مانع از لیز خوردن اسناد شما از بیرون می شود و این کاور های ورق A4به‌ طور خاص برای کار با سه‌ قلوی مقوایی طراحی شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که فروش یا ارائه‌ های آموزشی را به هر کجا که سفرتان می‌برد برگزار کنید و می توانید با نشانگرهای پاک کردن خشک روی آنها بنویسید که البته این محافظ ها با قیمت کاور کاغذ A4 اقتصادی، شامل سوراخ هایی در سمت کوتاه برای استفاده با کلاسورهای سه حلقه ای است و تمام لبه ها و سوراخ ها تقویت شده اند.

پیشنهادات ما برای استفاده مشاغل از کاور با  قیمت کاور کاغذ A4  ما برای نگه داشتن اسناد و نمایش آنها در کلاسور سه پایه است که کلاسورهای حلقه ای با وام و قابل استفاده مجدد برای آموزش، پیشنهادات تجاری و موارد دیگر ایجاد کنید و حتی این محافظ را با قیمت کاور کاغذ A4اقتصادی ما می توانید برای ارائه های حرفه ای در هر کجا که می روید استفاده کنید و مطابق دستور العمل ها را برای ارجاع آسان تهیه کنید و محافظ های ورق از اسناد شما در برابر کثیفی و چربی محافظت می کند، در حالی که مقوا باعث می شود سازماندهی یک ضربه محکم و ناگهانی باشد. البته با همه این ها و با توجه به نوسانات بازار ارز و مواد وارداتی قیمت کاور کاغذ A4 می تواند متغیر باشد که در نتیجه این روند بر خرید شما مصرف کنندگان تاثیر زیادی خواهد گذاشت اما باز هم می توان با توجه به قیمت کاور کاغذ A4 و مقایسه مضرات با عدم خرید این کاورها برای اوراق شما، خرید آن را ترجیح داد. که برای بسیاری از کاربردها خصوصا دانش آموزان و صاحبان مشاغل علمی بسیار کاربرد دارد.

درباره ما

قیمت کاور کاغذ A4 که از پلی پروپیلن ساخته شده اند و برای ذخیره اسناد مهم A4 ایده آل هستند در پارسه پلاستیک بسیار مقرون به صرفه می باشد با خرید عمده کاور کاغذ A4 از تخفیفات ما و مناسب ترین قیمت کاور کاغذ A4 بهره مند شوید . کاور کاغذ A4 برای دسترسی آسان از قسمت بالایی باز می شوند و دارای یک نوار چند سوراخ برای پر کردن در پرونده های حلقه ای استاندارد و پرونده های قوس اهرم هستند.

قیمت کاور کاغذ A4 در گروه پارسه پلاستیک

مناسب ترین قیمت کاور کاغذ A4 مناسب برای محافظت از اسناد مهم ، برای دفاتر شلوغ و مدارس ایده آل است. امکان مشاهده و خواندن اطلاعات را بدون نیاز به حذف آن فراهم می کند. پارسه پلاستیک با رقابتی ترین قیمت کاور کاغذ A4 ارائه دهنده لوازم التحریر اداری است. بهترین قیمت کاور کاغذ A4 را از پارسه پلاستیک بخواهید که کاغذهای مهم شما را ذخیره می کنند بادوام هستند و برای محافظت از اسناد نوشتاری و تایپ شده A4 شما در برابر کپی ایمن است و به شما امکان می دهد صفحه ها را به راحتی ورق بزنید. تقویت لبه سفید چند سوراخ دار ، به شما امکان می دهد اسناد بدون دست را در یک حلقه اتصال دهنده یا پرونده قوس اهرم ذخیره کنید. برای اطلاع از قیمت کاور کاغذ A4 با ما تناس بگیرید .