کاور برگه A3
کاور برگه A3
ژانویه 12, 2022
کازیه دو طبقه
کازیه دو طبقه
فوریه 20, 2022
نمایش همه

کاور برگه A4

کاور برگه A4

کاور برگه A4

کاور برگه A4

با استفاده از این کاور برگه A4، ازآسیب دیدن یا پاره شدن اسناد مهم جلوگیری کنید. با استفاده از کاور برگه A4، صفحات را در کلاسورها در برابر آسیب محافظت کنید. ساختار پلی پروپیلن بدون اسید و ایمن کاور برگه A4 پارسه پلاستیک از جدا شدن تونر و جوهر از روی صفحه جلوگیری می کند، در حالی که طراحی شفاف باعث می شود هر برگه به ​​راحتی خوانده شود. فرمت بارگذاری از بالا به شما امکان می دهد بدون نیاز به بیرون آوردن کاور برگه A4 از کلاسور خود کاغذ اضافه و کم کنید. کاور برگه A4  اقتصادی کاغذهای شما را ایمن نگه می‌دارند و تضمین می‌کنند که تا زمانی که نیاز دارید دوام بیاورند. ساختار پلی پروپیلن شفاف بدون PVC کاور برگه A4 پارسه پلاستیک نمای واضحی از صفحات شما و همچنین محافظت بادوام برای کاغذ های شما ارائه می دهد.

کاور برگه A4 کاغذهای 8.5*11 اینچی را ذخیره و محافظت می کند. کاور برگه A4 پارسه پلاستیک سوراخ های پانچ شده و آماده استفاده دارد. کاور برگه A4 پارسه پلاستیک در بسته بندی های 100 عددی ارائه می شود. سبک بارگذاری از بالا، قرار دادن صفحات را آسان می کند. مواد بدون اسید و بایگانی ایمن تضمین می کند که صفحات شما در بهترین شرایط باقی می مانند و چاپ روی کاغذهای شما باقی می ماند نه اینکه به محافظ ورق بچسبند.

اگر از گم شدن یا آسیب رساندن به اسناد در حین حمل و نقل به محل کار، خانه و مدرسه خسته شده اید، کاور برگه A4 پارسه پلاستیک با ساختار بادوام، حفاظت قابل حمل آسانی را برای اوراق، سوابق، عکس‌ها و سایر اسناد مهم شما ارائه می‌کند. هر کاور برگه A4 سبک وزن و شفاف از پلی پروپیلن بدون اسید و ایمن ساخته شده است که چاپ را بلند نمی کند یا منتقل نمی کند. کاور برگه A4 برای محافظت از اسناد، عکس های غیر قابل تعویض، کارت های ارزشمند و سایر موارد ارزشمند در برابر کثیفی، رطوبت و ریختن مواد عالی است. بارگذاری ورق های A4 در کاور برگه A4 با بارگذاری بالا سریع و آسان است و لبه های تقویت شده، کاورها را در برابر پارگی محکم می کند. کاور برگه A4 برای سازماندهی برگه های برنامه ریزان، کارهای مدرسه، کتابچه راهنمای مرجع و موارد دیگر ایده آل است. حتی می توانید از کاور برگه A4 سبک وزن خود به عنوان تخته پاک شواستفاده کنید. یادداشت ها را یادداشت کنید، موارد موجود در لیست خود را بررسی کنید، درس های تمرینی برای بچه ها ایجاد کنید یا با نوشتن مستقیم روی محافظ برگه با ماژیک های وایت برد، وظایف را در برنامه خود خط بزنید. پس از اتمام، به سادگی کاور برگه A4 را پاک کنید و دوباره و دوباره استفاده کنید.