پایه چسب پهن
پایه چسب پهن
می 18, 2021
زیر پایی اداری ارزان
زیر پایی اداری ارزان
می 18, 2021
نمایش همه

زیرپایی اداری طبی

زیرپایی اداری طبی

زیرپایی اداری طبی

زیرپایی اداری طبی

ما به عنوان کارمند باید روزانه 8 ساعت در محل کار خود بنشینیم. این باعث ناراحتی و درد بدن ما می شود . زیرپایی اداری طبی می تواند به طور قابل توجهی رفاه شما را در طول روز کاری بهبود بخشد. این محصولات ارگونومیک می توانند به افرادی که پاهای خسته ، کمردرد و گردش خون ضعیف دارند کمک کنند. همچنین ، زیرپایی اداری طبی برای افراد کوتاه قد یا کارمندانی که صندلی های اداری بلندی دارند و پاهای آنها آویزان است و روی زمین صاف نیستند بسیار توصیه می شود.زیرپایی های اداری طبی زیادی در بازار وجود دارد و انتخاب یک کار درست ممکن است زمانبر باشد. زیرپایی اداری طبی محصولی با قابلیت تنظیم ارتفاع است که با بالا بردن پاها در بهبود وضعیت بدن شما قرار دارد. این زیرپایی برای میز ایستاده یا منظم مناسب است. اسکلت فولادی باعث ماندگاری محصول نسبت به بقیه آن می شود .

بنابراین ، شما یک فضای کاری بسیار راحت دارید. شما یک صندلی ارگونومیک ، تنظیمات عالی صفحه و لوازم جانبی میز دارید که باعث عملکرد سالم عضلات می شوند. اما پاهای شما چطور؟

زیر پایی اداری طبی اغلب نادیده گرفته می شود ، اما این یک وسیله اساسی برای سلامتی شماست ، زیرپایی گردش خون را تقویت می کند. هنگام نشستن به مدت طولانی ، گردش خون شما کند می شود. وضعیت خوب ، که توسط تجهیزات ارگونومیک ارتقا می یابد ، بهترین راه برای تشویق گردش خون در سراسر بدن است. پاها و پاهای شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر در تمام طول روز با پاهای آویزان یا زانوها در یک زاویه بنشینید ، در معرض لخته شدن خون یا رگ های واریسی قرار دارید.

زیرپایی اداری طبی می تواند با برداشتن بار از اندام تحتانی ، تنش کمر را کاهش دهد. حتی اگر از یک میز ایستاده استفاده می کنید ، زیرپایی پا به شما امکان می دهد تا وزن خود را تغییر دهید. هنگام خرید صندلی ، میز تحریر قابل تنظیم و یا تنظیم کاملاً ارگونومیک ، تمرکز روی کمر ، شانه ها و گردن به راحتی می توانید از پاهای خود چشم پوشی کنید. با این حال ، اگر پاهای شما به درستی پشتیبانی نشوند ، در نتیجه می توانید به گردش خون شما آسیب برسانند و مشکلات سلامتی طولانی مدت ایجاد کنند. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم که یک زیرپایی اداری طبی برای صندلی ارگونومیک خود سفارش دهید. برای مدت زمان طولانی ، زیرپایی در اتاق نشیمن و سالن بوده است .

زیرپایی اداری طبی برای افراد کوتاه قد عالی است

در حالی که صندلی هایی برای کاربران کوچک طراحی شده اند ، زیرپایی اداری طبی یک روش عالی برای کاربران کوچکتر است تا مزایای نشستن ارگونومیک را بدون نیاز به محدود کردن گزینه های خود بدست آورند. برای به دست آوردن حداکثر سود از صندلی ارگونومیک ، باید در حالی که پاهای خود را صاف بر روی زمین نشسته اید ، انجام این کار هنگام یک فرد کوتاه قد دشوار است. اما یک استراحت برای پا باعث می شود تا کاربران کوتاه قد پاها را صاف نگه دارند و وزن آنها به درستی توزیع نشده است ، حتی اگر صندلی آنها به اندازه کافی پایین نباشد تا بتواند زمین را لمس کند.