کاور برگه A5
کاور برگه A5
ژانویه 12, 2022
کاور برگه A4
کاور برگه A4
ژانویه 12, 2022
نمایش همه

کاور برگه A3

کاور برگه A3

کاور برگه A3

کاور برگه A3

اگر به راهی برای ارائه حرفه ای کسب و کار خود به مشتریان نیاز دارید، اما آماده چاپ جلدهای سفارشی با لوگوی خود نیستید، پس کاور برگه A3 شفاف جایگزین ایده آلی برای شما است. شفافیت آنها باعث می شود نمای کاملی از صفحه اول شما ارائه دهد. روکش براق حتی به افزایش کنتراست صفحه اول کمک می‌کند و باعث می‌شود عکس‌ها و لوگوهای رنگارنگ بیشتر نمایان شوند. کاور برگه A3 در ضخامت های مختلف (وزن پوشش) از جمله 5 میل، 7 میل یا 10 میل در بازار موجود است.

کاور برگه A3 براق شفاف یک راه حل محبوب برای مشاغل در هر نوع و اندازه، مدارس، مطب های پزشکی و حتی افراد است. مواد پلاستیکی کاور برگه A3 در برابر مایعات مقاوم است، بنابراین در صورت نیاز، بدون نیاز به تعویض پوشش، می‌توان آن را پاک کرد.  اغلب پوشش‌های صحافی شفاف کاور کاغذ پلاستیکی نامیده می‌شود، می‌توانید از انواع گزینه‌های مختلف کاور برگه A3 برای پوشش کاغذ های خود استفاده کنید یا از همین پوشش‌های شفاف به عنوان صفحات بایگانی خود استفاده کنید و مدارک خود را دسته بندی کنید. کاور برگه A3 پارسه پلاستیک برای استفاده با سیستم های چسب حرارتی مناسب نیستند. برای این کار باید از پوشش های شفاف مقاوم در برابر حرارت استفاده کنید.

وقتی یک سند یا ارائه بسیار حرفه ای و شکیل است، بهتر است که آن را از دید پنهان نکنیم. روکش های شفاف حفاظت و دوام بیشتری را به فایل ها و نمونه کارها هدیه می دهند. ما روکش‌های تمیز و شفاف را در مجموعه‌ 100 عددی کاور برگه A3 پارسه پلاستیک ارائه می‌کنیم. کاور برگه A3 پارسه پلاستیک بسیار بادوام، مقاوم در برابر پارگی هستند و به راحتی پاک می شوند. با کاور برگه A3 پارسه پلاستیک ، ارزش فوق‌العاده‌ای به روش‌های صحافی خود اضافه کنید. همه روکش های شفاف و همچنین کاور برگه A3 پارسه پلاستیک 100 عدد در هر بسته بسته بندی می شوند.

کاور برگه A3 پارسه پلاستیک از PVC با کیفیت ساخته شده است که به ارائه ها و گزارش های شما ظاهری حرفه ای می دهد. ز برای اسناد  شما با برگه های A3 مناسب است و می توان از آن با سیستم های صحافی پلاستیکی یا سیمی استفاده کرد. این کاور صحافی در بسته بندی 100 تایی مقرون به صرفه عرضه می شود که برای نگهداری در کمد لوازم التحریر در خانه یا محل کار برای دسترسی سریع در صورت لزوم بسیار مناسب است.