پایه چسب و جا یادداشت
پایه چسب و جا یادداشت
جولای 18, 2021
استند موبایل
استند موبایل
آگوست 5, 2021
نمایش همه

زیر تقویم پلاستیکی

زیر تقویم پلاستیکی

زیر تقویم پلاستیکی

زیر تقویم پلاستیکی

با خرید زیر تقویم پلاستیکی از فروشگاه لوازم تحریر پارسه می توانید جهت نت برداری، ثبت قرارهای کاری و جلسات، بر روی تاریخ درج شده روی تقویم قرار داده شده بر روی زیر تقویم پلاستیکی و همچنین نظم بخشیدن به وسایل اداری رومیزی خود، مدیریت مناسبی در فعالیت های کاری روزانه داشته باشید. پارسه پلاستیک مرکز فروش زیر تقویم پلاستیکی به صورت عمده و خرده با قیمت ارزان می باشد.

تقویم رومیزی به دلیل داشتن برگه هایی خالی و سفید که به زیبایی مزین و خط کشی شده است و در گوشه ای از آن تاریخ و وقایع مهم آن روز را بر روی آن چاپ کرده اند، می تواند یک وسیله پر کاربرد که بر روی زیر تقویم پلاستیکی قرار می گیرد در این امر به حساب آید. شرکت پارسه پلاستیک با تولید زیر تقویم پلاستیکی امکان قرار دادن و فیکس کردن یک تقویم رومیزی دو سوراخ را جهت استفاده بر روی میز اداری یا در منزل فراهم نموده است.

زیر تقویم پلاستیکی  یکی از وسایلی است که با استفاده از آن می توانید تقویم را بر روی آن قرار داده و روی میز خود قرار دهید تا همیشه تقویم در جلوی چشمان شما باشد و بتوانید برنامه های خود را مشاهده نمایید. زیر تقویم پلاستیکی دارای 2 حفره جهت قرار دادن انواع خودکار به عنوان جا قلمی و فضایی خالی و سراسری در جلوی این زیر تقویم پلاستیکی که امکان قرار دادن چند تکه نوشت افزار کوچک مانند گیره، پاک کن، تراش و غیره را به شما می دهد. از ویژگی های زیر تقویمی پلاستیکی پارسه تحریر داشتن حفره هایی جهت نگه داشتن گیره تعبیه شده با چند برابر ضخامت نسبت به قسمت های دیگر، جهت جلوگیری از ترک خوردگی و شکستن می باشد. این امر باعث می شود بتوانید سال ها فقط با تعویض تقویم از زیر تقویم پلاستیکی استفاده نمایید.