ایه چسب مدیران طرح دار
پایه چسب مدیران طرح دار
سپتامبر 19, 2021
استند موبایل ارزان
استند موبایل ارزان
نوامبر 22, 2021
نمایش همه

استند موبایل پلاستیکی

استند موبایل پلاستیکی

استند موبایل پلاستیکی

استند موبایل پلاستیکی

زمانی که می‌خواهید به راحتی برنامه های تلویزیونی را با گوشی ببینید و یا یک فوتبال جذاب را با موبایل خود تماشا کنید، اما همیشه مشکل این را دارید که موبایل را در کجا قرار دهید، ما با استند موبایل پلاستیکی مشکل شما را کامل و تمام حل می نماییم. استند موبایل پلاستیکی می تواند در یک جایگاه به صورت ثابت قرار گرفته و به راحتی گوشی موبایل را بر روی آن قرار داده و از دیدن فیلم، فوتبال و یا هر برنامه دیگری در گوشی لذت کافی را ببرید. استند های موبایل پلاستیکی در رنگ ها و اندازه های مختلفی تولید شده و برای انواع گوشی های لمسی و حتی برخی از تبلت ها کاربرد دارند. بر روی استند پلاستیکی شیار های مختلفی وجود دارد که می‌توان به راحتی فاصله موبایل را از زمین نیز تنظیم کرده و بتوان بسیار راحت تر از موبایل استفاده نمود.

استند موبایل پلاستیکی را برای انواع موبایل ها به کار می برند. حتی این استند ها را می توان با خیال راحت و آسوده در پشت ویترین موبایل فروشی ها و مغازه ها قرار داده و گوشی موبایل را بر روی آن گذاشت تا بتوان محصول را برای مشتریان به نمایش قرار داد. یکی از ویژگی های خیلی مهم و و پرکاربرد استند موبایل پلاستیکی این است که در صورت افتادن و یا ضربه خوردن به این استند ها، استند به راحتی نمی شکند و از این رو از لحاظ آسیب دیدگی مقاوم می باشد که می تواند بسیار به صرفه و کاربردی باشد. استند پلاستیکی موبایل به راحتی بر روی انواع سطوح قرار می گیرد و می توان بر زیر آن چسب قرار داد و ثابت در یک نقطه گذاشت و یا به صورت متحرک در مکان های مختلف از آن استفاده کرد.

پارسه پلاستیک یک تولیدی و فروشگاه انواع لوازم پلاستیکی و کاور های کاغذی می باشد که به تولید محصولات مختلفی از جمله استند موبایل پلاستیکی، جا کاغذی پلاستیکی، زیر تقویمی پلاستیکی و انواع کاورهای پلاستیکی کاغذ در سایز های مختلف و سایر انواع محصولات اداری و کاربردی پلاستیکی می پردازد. پارسه پلاستیک سعی و تلاش خود را بر تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب گذاشته است تا بتواند محصولاتی را به مشتریان خود تحویل دهد و رضایت آنان را کسب نماید. می توانید جهت خرید استند موبایل پلاستیکی و یا سایر انواع لوازم پلاستیکی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از قیمت ها و انواع کالاهای ما با خبر شوید.