کاربرد استند موبایل
کاربرد استند موبایل
دسامبر 16, 2021
کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی
کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی
دسامبر 19, 2021
نمایش همه

انواع کاور کاغذ

انواع کاور کاغذ

انواع کاور کاغذ

انواع کاور کاغذ

کاغذ یا پلاستیک؟ این سوالی است که در هنگام انتخاب انواع کاور کاغذ باید از خود بپرسید. تقریباً تمام انواع کاور کاغذ به یکی از دو دسته تقسیم می شوند: کاغذ و پلاستیک . این مقاله برای کمک به درک بهتر نقاط قوت و ضعف انواع کاور کاغذ ی و پلاستیکی به همراه گزینه های مختلفی که برای ارائه ها و پیشنهادات شما برای انواع کاور کاغذ در دسترس است طراحی شده است.

 

انواع کاور کاغذ ساخته شده از کاغذ از محبوب ترین روکش های موجود در بازار هستند. انواع کاور کاغذی یک انتخاب محبوب برای شرکت هایی است که به دنبال ظاهری زیبا و حرفه ای هستند. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها موجود هستند تا تقریباً با هر نیازی مطابقت داشته باشند و اغلب می توانند با آرم یا طرح رنگ یک شرکت مطابقت داده شوند. برخی از محبوب ترین انواع روکش های کاغذی عبارتند از: بافت کتانی (با طرح کتانی برجسته)، دانه (با طرح دانه چرمی)، رژنس (با روکش وینیل برای داشتن ظاهری شبیه چرم)، پارچه جناغی (با طرح آجدار ظریف) و روکش‌های فلزی (با رنگ فلزی درخشان) . برخی از این گونه ها در ده ها رنگ در دسترس هستند در حالی که برخی دیگر فقط در چند رنگ موجود هستند. برخی از این کاغذها در اندازه های مختلف موجود هستند در حالی که برخی دیگر در اندازه های محدودی موجود هستند. بسته به اندازه ها و رنگ هایی که نیاز دارید، این ممکن است به تصمیم گیری شما کمی ساده تر کمک کند.

در حالی که بسیاری از کاربران ظاهر و احساس کاغذ را ترجیح می دهند، برخی دیگر دوام ارائه شده توسط انواع کاور کاغذ پلاستیکی را انتخاب می کنند. این شرکت ها محافظت در برابر رطوبت، گرما و پارگی را که پوشش های پلاستیکی ارائه می دهند ترجیح می دهند. انواع کاور کاغذ پلاستیکی در دو سبک اصلی موجود است.

بسیاری از شرکت‌ها انتخاب می‌کنند که از یک صفحه پلاستیکی شفاف در جلوی اسناد یا گزارش‌های خود استفاده کنند تا از محتویات محافظت کنند و به مشتریان خود اجازه دهند عنوان چاپ شده روی گزارش خود را ببینند. انواع کاور کاغذ با پوشش شفاف پلاستیکی در ضخامت های مختلف از درجه اقتصادی 4 میل تا ورق های بسیار سنگین 15 میل موجود هستند. انواع کاور کاغذ شفاف تا حدودی مستعد خراشیدن هستند و اغلب با دستمال در بین هر پوشش بسته بندی می شوند تا از خراشیدگی جلوگیری شود. آنها همچنین تمایل به تولید مقدار زیادی استاتیک دارند و جدا کردن آنها ممکن است دشوار باشد. به عنوان جایگزینی برای انواع کاور کاغذ شفاف، سایر شرکت ها پوشش های پلی را انتخاب می کنند. این ها از پلاستیک پلی ساخته شده اند و در ضخامت های بین 12 تا 19 میل موجود هستند. این روکش ها اغلب دارای نقش برجسته مانند دانه چرم، کریستال، ماسه یا راه راه هستند. آنها در رنگ های شفاف، شفاف و مات موجود هستند. این ویژگی آنها را برای قرار دادن اسناد و گزارش ها عالی می کند.

انواع کاور کاغذ های پلاستیکی اندازه های متفاوتی دارند، رایج ترین سایز کاورها A4  است و در سایز های A3، A4 و A5 نیز ارائه می شوند. پارسه پلاستیک انواع کاور کاغذ مرغوب را به شما ارائه می دهد که شما با مراجعه به محصول کاور کاغذ در سایت از تنوع موجود آگاه شوید.