کاور کاغذ A4
کاور کاغذ A4
مارس 14, 2021
کاور کاغذ
کاور کاغذ
مارس 14, 2021
نمایش همه

کاور کاغذ A3

کاور کاغذ A3

کاور کاغذ A3

کاور کاغذ A3

کاور کاغذ سایز A3 بسته 100 عددی ، یزای نگهداری و ارسال برگه های کاغذ A3 ، و یا بایگانی انها در زونکن و کلاسور های مخصوص می باشد.

کاور کاغذ A3 سوارخ مورد استفاده در کلیر بوک ، شاید برای شما پیش آمده باشد که کلیر بوک با تعداد برگ کم تهیه کرده باشید و حالا بخواهید تعداد برگه کلیر بوک را افزایش دهید کاور کاغذ A3 دارای 30 سوارخ مخصوص کلیر بوک هایی است که امکان افزایش برگ را دارند.

از کاور کاغذ پارسه پلاستیک سایز A4 ,A3 ,A5 بدلیل کیفیت بالا و دوامی که دارند میتوانید تا مدت ها از اسناد و مدارک و اطلاعات خود نگه داری کنید. از طرفی سوراخ های تعبیه شده در حاشیه کاور کاغذ پارسه پلاستیک سایز A4 ,A3 ,A5 به راحتی میتوانید مدارک خود را در زونکن، بایگانی نمایید.

کاور A3 پلاستیکی بسته 100 تایی

کاور کاغذ سایز A3 دارای ویژگی های گوناگونی است. برخی از ویژگی ها مربوط به نوع طراحی این کاور ها بوده و برخی دیگر آن ها را از لحاظ عملکردی متمایز می نماید. در کنار این موارد موضوع کیفیت کاور کاغذ A3 و متریال مورد استفاده برای تولید کاور نیز دارای اهمیت بالایی است.

کاور کاغذ سایز A3 بسته 100 عددی ، برای نگهداری و ارسال برگه های کاغذ A3 ، و یا بایگانی انها در زونکن و کلاسور های مخصوص می باشد.

کاور کاغذ سایز A3 بسته 100 عددی محافظی برای پاکیزه و مرتب نگه داشتن کاغذ ها و اسناد و مدارک به شمار می آید. بسیاری از اسنادی که پرینت گرفته می شوند حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند که حفظ آن ها اهمیت فراوانی دارد.