سطل زباله پلاستیکی
سطل زباله پلاستیکی
اکتبر 22, 2023
تقویم و پایه تقویم
تقویم و پایه تقویم
ژانویه 24, 2024
نمایش همه

کازیه پلاستیکی 3 طبقه

کازیه پلاستیکی 3 طبقه

کازیه پلاستیکی 3 طبقه

کازیه پلاستیکی 3 طبقه

اگر به دنبال کازیه پلاستیکی 3 طبقه با ویژگی های ساده و کاربردی هستید، مطمئناً در جای مناسبی هستید زیرا در این مجموعه ما انواع  طرح های کازیه پلاستیکی 3 طبقه با تخفیف های فوق العاده صرفه جویی در تمام خریدهای شما در دسترس شما قرار گرفته است. کازیه های پلاستیکی 3 طبقه ما به استحکام و ضد ضربه بودن معروف هستند و در مدل ها و ساخت های مختلف موجود می باشند به علاوه از این کازیه های پلاستیکی 3 طبقه نه تنها در دفاتر یا کلاس های درس، بلکه در مکان هایی مانند پذیرش هتل ها و پذیرش بیمارستان ها نیز استفاه می شود. کازیه پلاستیکی 3 طبقه یکی از انواع محصولات عالی با ارزش شگفت‌انگیز از برند لوازم تحریر پارسه پلاستیک مورد اعتماد شما است به طوری که همه مشتریان ما  آن را تأیید می کنند چرا که کازیه پلاستیکی 3 طبقه ما از پلاستیک سخت بادوام برای استحکام قابل اعتماد طولانی مدت، تعداد لایه های مختلف برای مرتب نگه داشتن کاغذها و فایل ها و دسترسی آسان ساخته شده است. به علاوه طراحی انباشته در کازیه پلاستیکی 3 طبقه باعث راحتی و کارایی صرفه جویی در فضا می شود همچنین برای سازماندهی و نگهداری برگه ها و فایل های اداری عالی است علاوه بر این می تواند اسناد و پوشه های اندازه A4 را در خود جای دهد. این کازیه پلاستیکی 3 طبقه ما میز شما را مرتب نگه می دارد و لوازم اداری و تحریر شما را در دسترس قرار می دهد به طوری که برای ذخیره اسناد، نامه ها، پاکت نامه های بزرگ، پوشه ها و لوازم جانبی عالی است.

امکانات کازیه پلاستیکی 3 طبقه

  • مونتاژ و جداسازی آسان : قابل حمل و صرفه جویی در فضا برای ذخیره سازی
  • دارای کازیه های انباشته طبقه ای: سازماندهی آسان و جلوگیری از انباشته شدن کاغذ

این کازیه های پلاستیکی 3 طبقه ما مطمئناً به سازماندهی فضای کاری شما کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا روی انجام کارهای مهم تمرکز کنید به طوری که آنها از بهترین جنس پلاستیک موجود ساخته شده اند و مطمئناً عمر طولانی محصول را به شما می دهند. به علاوه نصب کازیه های پلاستیکی 3 طبقه بسیار آسان است و هر طبقه به وسیله پایه های فلزی و پلاستیکی روی هم قرار می گیرد تا تشکیل یک کازیه 3 طبقه ایجاد شود همچنین هر سوراخ درج شده روی کازیه ها به گونه ای طراحی شده است که تداخل محکمی را با هر طبقه خود ایجاد می کند. محتویات کازیه پلاستیکی 3 طبقه ما در یک جعبه محکم بسته بندی شده است که مطمئناً آنها را در طول حمل و نقل ایمن نگه می دارد به علاوه این محصول در انواع 2 و 3 طبقه موجود هستند، اما می توانید به راحتی چندین واحد را با هم ترکیب کنید تا یک کازیه پلاستیکی طبقه بندی بزرگتر ایجاد کنید.

کازیه پلاستیکی 3 طبقه

کازیه پلاستیکی 3 طبقه

ویژگی های کازیه پلاستیکی 3  طبقه

هر کازیه پلاستیکی پارسه پلاستیک با برند  قابل اعتماد ما مزین شده است و این اطمینان را می‌دهد که شما فقط بهترین محصولات لوازم التحریر اداری را دریافت می‌کنید.

– استفاده از  فایل‌ها و اسناد از کازیه پلاستیکی 3 طبقه به دلیل لبه های مناسبی که در کازیه وجود دارد، آسان است.

– سوراخ های محکم و مطمئن در سطح بالا و پایین هر طبقه وجود دارد که به شما امکان می دهد چندین لایه یکی بر روی دیگری قرار گیرند.

– کازیه های پلاستیکی 3 طبقه ما با میله های فلزی محکم همراه هستند که به طور محکم در سوراخ های مربوطه روی کازیه ها قرار می گیرند به علاوه اگر متوجه شدید که به میله های یدکی نیاز دارید، می توانید آنها را از ما تهیه کند.

– کازیه پلاستیکی 3 طبقه چند منظوره ما برای مرتب کردن میز و مرتب کردن اسناد، پرونده ها، نامه ها و غیره مهم و کاربردی است.

– محفظه ها را می توان به راحتی جمع و جدا کرد همچنین پلاستیک محکم و با کیفیت در ساخت کازیه پلاستیکی 3 طبقه  می تواند چندین ورق کاغذی و پوشه را در خود جای دهد.

– کازیه پلاستیکی 3 طبقه بسیار مناسب برای استفاده اداری و خانگی است به طوری که می توان از آن برای نگهداری داروها، بطری های کوچک، مجلات، کتاب ها، روزنامه ها، نامه های مهم، کارت های دعوت و غیره استفاده کرد.

– بسیار مقاوم در برابر ضربه و افتادن

– ساخته شده از پلاستیک بادوام پلی پروپیلن برای استحکام و قابلیت اطمینان طولانی مدت

– طراحی انباشته باعث راحتی صرفه جویی در فضا و دسترسی آسان می شود

– این کازیه پلاستیکی 3 طبقه برای سازماندهی کشو برای کاغذها با هر محیط خانه یا دفتری مناسب خواهد بود

– رایزرها ارتفاع فاصله بین سینی ها را 70 میلی متر افزایش می دهند.

– به سازماندهی و ذخیره سازی فایل های شما کمک می کند

– ایده آل برای استفاده اداری و خانگی

– ساختار بادوام امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می کند

– سبک و اندازه کوچک برای ذخیره سازی راحت

– می توانید از کازیه پلاستیکی 3 طبقه ما در دفتر، مدرسه یا هر جایی که دوست دارید استفاده کنید به علاوه  فرم مدرن و شیک آن در رنگ بندی های مختلف باعث می شود با دکوراسیون مناطقی که استفاده می کنید بهتر هماهنگ شود.

– این کازیه پلاستیکی 3 طبقه ما با کیفیت عالی که به بهترین شکل ساخته شده است راه حلی بی عیب و نقصی را برای سازماندهی و کارآمد نگه داشتن فضای کاری شما ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی کازیه پلاستیکی 3 طبقه

سازماندهی بدون زحمت

با کازیه پلاستیکی 3 طبقه ما می توانید با بی نظمی و هرج و مرج خداحافظی کنید چرا که این کازیه پلاستیکی دارای طراحی 3 طبقه ای است طراحی سه لایه ای را ارائه می دهد که به راحتی اسناد شما را در خود جای می دهد و اطمینان می دهد که آنها مرتب شده اند و به راحتی قابل دسترسی هستند.

دوام طولانی

این کازیه پلاستیکی 3 طبقه ما ساخته شده برای مقاومت در برابر خواسته های محیط کاری پرمشغله شما، دارای هشت پایه فولادی محکم است که استحکام و پایداری فوق العاده ای را ارائه می دهد و پایه ای قابل اعتماد برای اسناد ارزشمند شما ارائه می دهد.

ظرافت و استحکام

روکش نرم و طراحی زیبای کازیه پلاستیکی 3 طبقه محیط حرفه ای به فضای کاری شما می بخشد و تاثیری ماندگار بر همکاران و مشتریان می گذارد.

ابزار همه کاره

فراتر از اسناد، این کازیه پلاستیکی 3 طبقه برای سازماندهی مجلات، نوت بوک ها، پوشه ها و موارد دیگر عالی است به طوری که تطبیق پذیری آن تضمین می کند که فضای کاری شما مرتب باقی می ماند و به شما این امکان را می دهد که روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید.

کارایی مطابق با سبک

کازیه پلاستیکی 3 طبقه طراحی شده برای بهبود فرم و عملکرد است به طوری که کازیه پلاستیکی 3 طبقه  به طور دقیق و کاملا استاندارد طراحی و ساخته شده است به علاوه روکش براق آن ظرافت مدرنی را به هر محیط کاری شما اضافه می کند.

ارائه حرفه ای

طراحی زیبای کازیه پلاستیکی 3 طبقه جلوه ای زیبا به میز شما می بخشد و حرفه ای بودن را در هر نگاه به شما نشان می دهد.

مجموعه ما با بیش از 20 دهه تجربه در تولید و فروش انواع طرح های کازیه پلاستیکی 3 طبقه آماده ارائه خدمات سفارشی به مشتریان است به علاوه شما می توانید این کازیه های پلاستیکی 3 طبقه با کیفیت ما را با قیمت های مقرون به صرفه ای خریداری کنید بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.