کاور کاغذ A5
کاور کاغذ A5
جولای 18, 2021
زیر تقویم پلاستیکی
زیر تقویم پلاستیکی
جولای 18, 2021
نمایش همه

پایه چسب و جا یادداشت

پایه چسب و جا یادداشت

پایه چسب و جا یادداشت

پایه چسب و جا یادداشت

پایه چسب مکانیزم عملکرد بسیار ساده ای دارد به صورتی که از یک طرف حلقه ای که نوار چسب دور آن قرار گرفته را می چرخاند و از سمت دیگر نیز با تیغه، چسب را در اندازه های مختلف برش خواهیم داد. امروزه انواع تولید شده ی پایه چسب به شکلی است که تنها عملکرد برش چسب را ندارند بلکه می توانید از آنها استفاده های متنوعی ببرید به عنوان مثال برای آنها جای قلم و خودکار در نظر گرفته شده است، بخشی برای جا یادداشت و یا کارت ویزیت نیز قرار داده شده که باعث گشته این وسیله ی به ظاهر ساده، استفاده های متنوعی را داشته باشد.

پایه چسب و جا یادداشت با استفاده از مرغوبترین مواد پلاستیکی غیر بازیافتی تولید می شود. پایه چسب و جا یادداشت همچنین قابلیت هماهنگ کردن با انواع ست کارمندی رومیزی را دارا می باشد. و طراحی آن به گونه ای است که به دلیل یکپارچه بودن تمامی اقلام، بر روی میزهای شلوغ باعث جلوگیری از گم شدن وسایل می گردد. پایه چسب و جا یادداشت را می توان بر اساس گستره ی کاربرد یعنی خانگی و صنعتی نیز تقسیم بندی نمود.

به عنوان مثال پایه چسب و جا یادداشت های خانگی به صورت دستی استفاده شده و در اندازه ی رومیزی نیز تولید و وارد بازار می گردند. پایه چسب و جا یادداشت پارسه کاملا کاربردی جهت نگهداری کاغذ یادداشت و نوار چسب. روی میز کار یک ست رومیزی مناسب و جمع و جور که فضای کمی را اشغال کند مورد نیاز است. ست رومیزی پایه چسب و جا یادداشت پارسه با طراحی بسیار شیک، زیبا و کارآمد به گونه ای ساخته شده است که می توانید آن را به عنوان جاخودکاری، پایه چسب نواری، جای کاغذ یادداشت 10 در 10 و غیره استفاده کنید. پایه چسب و جا یادداشت به عنوان یک ست لوازم رومیزی اداری پر مصرف محسوب می شود.