کازیه کاغذ
کازیه کاغذ
ژوئن 22, 2022
کاور کاغذ ضخیم
کاور کاغذ ضخیم
دسامبر 15, 2022
نمایش همه

کاور کاغذ 15 میکرون پارسه

کاور کاغذ 15 میکرون پارسه

کاور کاغذ 15 میکرون پارسه

کاور کاغذ 15 میکرون پارسه

کاور کاغذ 15 میکرون پارسه یک وسیله کاربردی پر مصرف است و ما از این کاور ها برای نگه داری مدارک استفاده می کنیم و این امکان وجود دارد که به طور نامحدود از آنها استفاده کنید که همان طور که ما دوست داریم بگوییم کاور کاغذ 15 میکرون پارسه یک پوشه زیبا است که شما کاغذ های خود را در آن نگه می دارید.

این کاور کاغذ 15 میکرون پارسه در محیط های مرطوب و یا زمانی که نیاز به رعایت استانداردهای بهداشتی برتر مانند کلینیک ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و غیره وجود دارد نیز مفید هستند و برای نگهداری مدارک پزشکی مناسب و به راحتی قابل شستشو و ضدعفونی هستند. کاور های کاغذ معمولا در محیط های حرفه ای و همچنین در خانه جای خود را پیدا می کنند. اگر کسی بخواهد آن را بیندازد، این کار را در سطل زباله انجام می دهد، نه در طبیعت که بنابراین کاور کاغذ 15 میکرون پارسه وارد مسیر بازیافت می شود.

یک کاور کاغذ به خاطر مواد اولیه و فرآیند تولید، گرانتر از کاغذی است، بنابراین متفاوت استفاده می شود و هدر نمی رود که به طور کلی، مشتریان ما از آنها برای تحویل قراردادها، اسناد محضری، مواد آموزشی، کتابچه راهنمای تعمیر و نگهداری، اوراق پزشکی، یا برای فروش در موزه ها یا مکان های گردشگری دیگر به عنوان محافظ کاغذ ها استفاده می کنند.

کاور کاغذ 15 میکرون پارسه از کاغذ معادل گران تر است و کاور های پلی پروپیلن غیر سمی ما جوش داده شده بدون چسب است که آنها را می توان در مخلوطی از هر رنگی بازیافت کرد و پلی پروپیلن بازیافتی با بازیافت مواد خام پلی پروپیلن به دست می آید که سپس به دانه هایی تبدیل می شوند که به عنوان پایه ای برای طراحی محصولات پلی پروپیلن بازیافتی جدید عمل می کنند. سپس مواد بازیافتی کاور کاغذ 15 میکرون پارسه به رنگ خاکستری تیره برای کاربردهایی بدون محدودیت رنگ استفاده می شود.

در واقع پلی پروپیلن از بهترین پلاستیک ها با آلودگی زیست محیطی کم است و همچنین پلاستیک بهکار رفته در کاور کاغذ 15 میکرون پارسه است که یک شکل راحت تر پلاستیک قابل بازیافت است و پلاستیک PP عمدتاً در صنایع خودروسازی و مواد غذایی استفاده می شود. کاور کاغذ 15 میکرون پارسه همچنین در بخش بهداشت، بیمارستان ها و درمانگاه ها و بخش آموزشی و مدارس و دانشگاه ها مصارف زیادی دارد به عنوان مثال در در کشورهای در حال توسعه، با استفاده از پلی پروپیلن بازیافتی است با توجه به این که پلی پروپیلن یک محصول ایمن است برای مناطقی که گسترش دستورالعمل های مرتب سازی اعمال می شود گنجانده شده است.

البته کاور کاغذ 15 میکرون پارسه را باید به شکلی باز یافت کرد که سایز های یک کاور آن را به یک محصول بسیار آسان برای مرتب کردن تبدیل می کند. امروزه کاور کاغذ 15 میکرون پارسه به عنوان راه‌ حل ‌های قابل اعتماد و نوآورانه‌ ای وجود دارد که می‌توانند بازدهی 98 درصدی را در مرتب سازی به‌دست آورند که توسط یک مرکز نشان داده شده است.

تنها اهرم این مرحله برای به دست آوردن مواد اولیه این کاور های کاغذ مواد بازیافتی است و به طور مشابه، راه حل های قابل اعتماد و نوآورانه ای برای بازیافت پلی پروپیلن و همچنین سایر پلاستیک های کاور کاغذ 15 میکرون پارسه وجود دارد.

با آلایندگی صفر، بدون تخلیه آب و 100٪ انرژی تجدید پذیر است و کاور کاغذ 15 میکرون پارسه متداول ‌ترین اندازه‌ای هستند که می‌ توانید پیدا کنید، زیرا به شما امکان می ‌دهند اسناد را از هر نوع، در سایز های مختلف تا هر اندازه پایین ‌تر محافظت و سازماندهی کنید که اندازه کاور کاغذ 15 میکرون پارسه است و برای هر کسب و کار یا رویدادی مفید خواهد بود و در یک کنفرانس، نمایشگاه یا جلسه، به سادگی نمی توانید با کاور های سفارشی اشتباه کنید.

کاور کاغذ 15 میکرون پارسه با ظرفیت چند صفحه که ورق معمولی می ‌توانند تا 10 برگ کاغذ را در خود جای دهند، این محافظ‌ های ورق با ظرفیت بالا تا 50 برگ کاغذ را با طراحی با ظرفیت بالا نگه می‌ دارند، مناسب برای گزارش ‌های بزرگ، نت‌های موسیقی، و غیره. است و حداکثر کارایی را ارائه می دهد و کاور کاغذ 15 میکرون پارسه برای دوام و استفاده مکرر روزانه در مدرسه یا اداره طراحی شده اند.

بدون پی وی سی و اسید برای ذخیره سازی ایمن فایل است که کاور کاغذ 15 میکرون پارسه دارای روکش شفافی هستند که وضوح مطلوبی را برای مشاهده آسان اسناد، عکس‌ها، یادگاری‌ها یا ارائه‌های ذخیره شده در داخل فراهم می ‌کند. کاور کاغذ 15 میکرون پارسه بدون پی وی سی، بدون اسید و بدون فایل برای پوشه ها از مواد نچسب ساخته شده اند و به مواد داخل کاور کاغذ 15 میکرون پارسه آسیب نمی رسانند و آنها کپی اسناد مهم را بلند نمی کنند یا جوهر را به پوشه های پوشه منتقل نمی کند.