تقویم و پایه تقویم
تقویم و پایه تقویم
ژانویه 24, 2024
تقویم زیر دستی
تقویم زیر دستی
فوریه 17, 2024
نمایش همه

سطل آشغال پلاستیکی

سطل آشغال پلاستیکی

سطل آشغال پلاستیکی

سطل آشغال پلاستیکی

سطل آشغال پلاستیکی برای دور انداختن زباله‌ ها در کنار کاربردهای خانگی، در مکان ‌های عمومی، مدارس، مراکز خرید و محیط ‌های اداری و کاری نیز استفاده می ‌شود. افراد به طور معمول پسماندهای خشک خود را در این سطل ‌ها قرار می ‌دهند تا به بازیافت و دور انداختن صحیح آن ها برای حفاظت از محیط زیست کمک نمایند و سبب کاهش تولید زباله ‌های غیرقابل بازیافت و آسیب زا شوند. این ابزار در جهت حفظ محیط زیست و کاهش تولید زباله‌ مفید می باشد. سطل آشغال پلاستیکی یکی از ملزومات هر فضایی می باشد و فقدان آن می تواند سبب آلوده شدن محیط های مختلف گردد. به ویژه در یک مکان عمومی یا بستری که در اختیار کودکان یا نوجوانان می باشد، باید یک سطل آشغال پلاستیکی وجود داشته باشد تا از گسترش آلودگی در محیط جلوگیری نماید.

سطل ‌های آشغال پلاستیکی ابزاری کارامد برای مدیریت پسماندها و نظم بخشی به آن ها می باشد. سطل آشغال پلاستیکی می تواند برای جمع ‌آوری و جداسازی زباله‌ های بازیافتی از سایر انواع زباله‌ ها استفاده ‌شود. با این کار، امکان بازیافت بهتر زباله‌های پلاستیکی ایجاد می‌ شود و از محیط زیست محافظت می‌کند. باید در نظر گرفت سطل زباله پلاستیکی تنها برای زباله خشک استفاده نمی شود و افراد از سطل آشغال پلاستیکی برای دور انداختن زباله‌ ها استفاده می ‌کنند. برای مثال، بطور مثال در خانه ‌ها، مدارس، ادارات و مکان‌ های عمومی مختلف از این سطل ‌ها برای جمع ‌آوری زباله‌ ها استفاده می ‌شود.

سطل آشغال پلاستیکی

سطل آشغال پلاستیکی

ویژگی های سطل آشغال پلاستیکی

سطل آشغال پلاستیکی به دلیل متریالی که در آن به کار رفته است و کاربردی که دارد دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

سطل ‌های آشغال پلاستیکی از پلاستیک فشرده ساخته می ‌شوند که دارای مقاومت مناسبی نسبت به فشار، ضربه و شرایط جوی مختلف هستند. همچنین سطل های آشغال پلاستیکی به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی، سبک و قابل حمل هستند که این ویژگی آن ها را برای استفاده در مکان‌ های مختلف و جمع ‌آوری آسان زباله ‌ها از محیط ‌های مختلف انتخاب مناسبی کرده است.

سطل آشغال پلاستیکی دارای قابلیت‌ شستشوی می باشد که به آن ها امکان می ‌دهد تا به راحتی پاک شده و از تجمع باکتری ها و میکروب ها جلوگیری می کند و بوی ناخوشایند آن ها را برطرف می نماید. حجم و ظرفیت این سطل آشغال پلاستیکی بسیار مناسب می باشد و برای محیط ها و فضاهای داخلی یک مؤسسه، مدرسه، اداره، خانه و … بسیار مناسب می باشد.

مزیت دیگر سطل آشغال پلاستیکی طراحی مناسب آن است. طراحی دقیق این سطل ‌ها به گونه ‌ای است که استفاده و جابجایی آن ها به سادگی امکان پذیر باشد  و در عین حال، زیبایی ظاهری آنها را حفظ کند. به همین دلیل این سطل آشغال پلاستیکی دارای دسته های مناسبی درون بدنه خود محصول می باشد که جابجایی و حمل آن را بسیار آسان نموده است و کاربری آن را مطلوب نموده است.

سطل آشغال پلاستیکی اداری

سطل آشغال پلاستیکی اداری در محیط ‌های اداری و تجاری استفاده می ‌شوند تا امکان دور انداختن زباله‌ های تولید شده در این محیط ‌ها را فراهم کنند. سطل آشغال پلاستیکی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت پلاستیکی ساخته می‌ شود و در نقاط مختلف محیط اداری قرار می ‌گیرد.

سطل آشغال پلاستیکی اداری برای استفاده در مدارس و آموزشگاه ها نیز کاملاً مناسب می باشد و ابعاد مناسبی برای قرار گرفتن در چنین محیط هایی دارد. به دلیل اینکه در محیط های اداری و آموزشی زباله هایی که ایجاد می شوند، به طور معمول زباله های خشک هستند، این سطل آشغال پلاستیکی نیازی به درب ندارد و بویی در هوا ایجاد نمی کند و عدم وجود درب برای این سطل آشغال پلاستیکی سبب می گردد که انداختن زباله در آن بسیار ساده و سریع انجام گیرد.

می توان با قرار دادن دو سطل آشغال پلاستیکی اداری زباله های جمع آوری شده مانند کاغذ، پلاستیک، فلز و سایر اقلام قابل بازیافت را تفکیک نمود. این کاربرد به محیط‌ های اداری کمک می‌کند تا روشی صحیح برای جمع آوری زباله ‌ها و بازیافت مواد و در عین حال کمک به حفظ محیط زیست در پیش گرفت. به علاوه سطل آشغال پلاستیکی دارای طراحی‌ کاربردی و استاندارد به همراه ابعادی مطلوب برای محیط های اداری و آموزشی می باشد که به زیبایی محیط اداری کمک می کند. در کنار تمام این مزایا برای استفاده از این سطل آشغال پلاستیکی در محیط های اداری و آموزشی، می توان به قیمت مناسب این محصولات اشاره نمود.

قیمت سطل آشغال پلاستیکی

قیمت سطل آشغال پلاستیکی به‌ طور مستقیم و غیرمستقیم تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می ‌گیرد. برخی از این عوامل عبارتند از:

نوع مواد اولیه به کار رفته در سطل آشغال پلاستیکی، می‌ تواند تأثیر مستقیم بر قیمت نهایی آن داشته باشد. به طور مثال، استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم ترکیبات پلیمری می‌ تواند قیمت این محصول را افزایش دهد. باید دقت گردد که استفاده از مواد الویه با کیفیت در تولید سطل آشغال پلاستیکی، مانع بو گرفتن سطل زباله و تجمع باکتری ها ومیکروب ها می گردد.

طراحی و ویژگی ‌های کاربردی مانند تعبیه دستگیره هایی در داخل خود دیواره ها دستگیره‌ ها، بر قیمت سطل آشغال پلاستیکی تأثیرگذار می باشد. به علاوه عوامل اقتصادی و تأمین مواد اولیه و قیمت مواد اولیه نیز می ‌توانند در تعیین قیمت سطل‌های آشغال پلاستیکی نقش داشته باشند. همچنین هزینه‌ های تولید، حمل‌ و نقل و توزیع نیز می‌ تواند به طور غیرمستقیم بر قیمت سطل ‌های آشغال پلاستیکی تأثیر بگذارد.

بهداشت سطل آشغال پلاستیکی

بهداشت سطل آشغال پلاستیکی در نگهداری و عمر مفید این محصولات نقش به سزایی دارد. تمیزی و ضد عفونی کردن سطل آشغال پلاستیکی یکی از مواردی است که باید مد نظر قرار بگیرد. سطل ‌های آشغال باید به طور دوره‌ ای تمیز شده و شستشو و ضدعفونی شوند تا از انتقال باکتری ‌ها و ویروس‌ ها جلوگیری شود.

استفاده از کیسه‌های زباله راهکار دیگری است که به بهداشت سطل آشغال پلاستیکی کمک می کند. قرار دادن کیسه ‌های زباله درون سطل آشغال پلاستیکی و تعویض به موقع آن ها می‌ تواند کمک کند تا زباله ‌ها به طور مناسب جمع ‌آوری شوند و از آلودگی سطل آشغال جلوگیری شود.

مورد دیگر جدا بودن زباله‌های خشک و تر از یکدیگر می باشد. تفکیک زباله های قابل بازیافت از غیر قابل بازیافت در سطل‌ های زباله پلاستیکی سبب می شود تا از رطوبت و تولید باکتری ‌ها جلوگیری شود. قرار دادن زباله های خشک برای سطل های آشغال پلاستیکی بدون درب مانع گسترش بوی زباله می گردد.  بهداشت سطل ‌های آشغال پلاستیکی می ‌تواند به حفظ سلامتی محیط کار، خانه و جامعه کمک کرده و از انتقال بیماری‌ ها و عفونت ‌ها جلوگیری نماید. همچنین با رعایت بهداشت سطل زباله می توان به دوام آن کمک کرده و از استهلاک سطل جلوگیری نمود.

سطل آشغال پلاستیکی پارسه پلاستیک بسیار خوش فرم بوده و به گونه ای طراحی شده است که در فضاها کوچک نیز قرار گیرد. در عین حال این سطل گنجایش مناسبی دارد. متریالی که در سطل آشغال پلاستیکی پارسه پلاستیک به کار رفته است، از مرغوب ترین مواد می باشد و بوی ناخوشایندی ایجاد نمی کند. این محصول را می توانید با قیمتی مقرون به صرفه از این مجموعه تهیه نمایید. جهت سفارش محصول تماس بگیرید.