پایه چسب طرح دار
پایه چسب طرح دار
می 18, 2021
قیمت کاور کاغذ A4
قیمت کاور کاغذ A4
ژوئن 16, 2021
نمایش همه

کاور کاغذ A4 ضخیم

کاور کاغذ A4 ضخیم

کاور کاغذ A4 ضخیم

کاور کاغذ A4 ضخیم

کاور کاغذ A4 ضخیم یکی از ضروریات هر کلاس است! این کاغذ جلد با کیفیت برای تمام نیازهای شما در صنعت تهیه شده است.

عالی برای پروژه های مختلف هنری و صنایع دستی مانند کار کولاژ ، قاب بندی ، برش ، چسباندن ، نقاشی ، پس زمینه و موارد دیگر. کاور کاغذ A4 ضخیم را می توان برای نقاشی و طراحی با مداد رنگی ، زغال چوب ، مارکر یا مداد رنگی استفاده کرد تا آثار هنری شما را برجسته کند. کاربرد عالی دیگر می تواند برای نصب آثار هنری یا پوسترهای شما باشد ، کافی است یک کاغذ سفید یا سیاه با اندازه کوچکتر را در کاور کاغذ A4 ضخیم قرار دهید .

کاور کاغذ A4 ضخیم یک لوازم جانبی عالی هنری و هنری برای کمد لوازم التحریر خود در خانه یا کلاس.کاور کاغذ A4 ضخیم دارای بسته های رنگی متنوع یا بسته های تک رنگ برای انتخاب است همچنین می تواند برای پوسترها و نمودارها استفاده شود.

کاور کاغذ برای موارد مختلف متناسب است تجار می توانند از آنها برای نگهداری اسناد یا پرونده ها استفاده کنند و دانشجویان می توانند از آنها برای نگهداری مقالات آزمایشی استفاده کنند. آنها می توانند پرونده های اندازه A4 را پوشش دهند و کاغذهایی با ضخامت بیش از 50 میلی متر را نگه دارند.

کاور کاغذ اندازه A4 را شامل می شوند ، از جمله مقالات ، اسناد ، مقاله ، کتاب های موسیقی ، تنظیم مناسب و موثر با هم ، و سپس برای نشان دادن شما عالی و راحت هستند. مناسب برای استفاده در مدارس ، شرکت ها و اشخاصی که در معرض نمایش هستند و غیره