زیرپایی متحرک اداری
زیرپایی متحرک اداری
فوریه 18, 2023
زیرپایی متحرک
زیرپایی متحرک
آوریل 18, 2023
نمایش همه

پایه چسب کریستال

پایه چسب کریستال

پایه چسب کریستال

پایه چسب کریستال

پایه چسب کریستال یکی از محصولات این مجموعه می باشد که با کیفیت مطلوب و مناسب به متقاضیان ارائه می گردد. پایه چسب که در زیر مجموعه لوازم تحریر قرار می گیرد. در اغلب ادارات، مؤسسات، آموزشگاه ها، خانه ها، مغازه ها و هر جا که نیاز به امور ساده تحریری وجود دارد. کارایی داشته و وجود آن ضرورت دارد.

می توان گفت هر مکانی که با کاغذ و قلم سروکار دارد یک پایه چسب لازم است. تا در صورت پاره شده کاغذ آن را بتوان چسباند.
از آنجایی که کاغذ و قلم دو عنصر جدایی ناپذیر بوده و هر جا که کاغذی باشد. خودکار و مداد هایی نیز وجود دارند. پایه چسب بهتر است به صورت چند کاره بوده. مکانی ویژه خودکار و مداد و اجسامی از این دست در طراحی آن در نظر گرفته شده و تعبیه شود.

با توجه به موارد ذکر شده پایه چسب کریستال در این مجموعه با فاکتورهایی مناسب طراحی شده. در مکان های اداری و آموزشی یا منزل و مکان های دیگر، به لوازم تحریر و میز افراد نظم و انسجام ببخشد و از شلختگی و ریخت و پاش جلوگیری نماید. وجود یک پایه چسب کریستال بر روی میز در کنار دیگر ابزار و وسائل باعث می شود تا افراد کمتر دچار سردرگمی شده و مکان و موقعیت هر کدام از ابزار خود را بدانند.

از آن جایی که مداد و خودکار وسیله هایی باریک و سبک وزن می باشند. بسیار پیش آمده است که در هنگام استفاده، لا به لای دفتر و کاغذ ها مفقود شده یا دور انداخته شوند و یا روی زمین پرتاب شده و کسی متوجه آن ها نشوند. در حالی که پایه چسب کریستال بر روی میز افراد را از این گرفتاری ها رهایی بخشیده و به میز و مداد و خودکار افراد نظم می بخشد.

ویژگی های پایه چسب کریستال

پایه چسب کریستال ظاهری شفاف دارد و از مواد پلاستیکی شفاف ساخته شده است. مواد اولیه به کار رفته در پایه چسب کریستال از نوع پلاستیکی می باشد که جلوه بصری کریستالی و شیشه ای دارد. شفاف می باشد ولی بر خلاف شیشه و کریستال شکستنی نبوده و بر اثر سقوط از روی میز به سادگی نمی شکند و چند تکه نمی شود.

پایه چسب کریستال وزن سبکی دارد و به همین دلیل برای استفاده در اتاق کودکان نیز بی خطر بوده. سقوط آن بر خلاف برخی از انواع پایه چسب که سنگین می باشند. سقوط آن ها از روی میز ممکن است باعث رنجش و درد انگشتان پا و افراد گردد، بی خطر می باشد.

پایه چسب کریستال دارای مکانی ویژه برای چسب می باشد که یک تیغه تیز آلومینیومی با فرمی دندانه دار در آن تعبیه گشته است. وجود این تیغه در پایه چسب کریستال موجب برش راحت و آسان چسب می باشد. دیگر نیازی به استفاده از قیچی برای تکه تکه کردن چسب نمی باشد. پایه چسب کریستال همچنین دارای محلی مخصوص برای قرار دادن خودکار و مداد و لوازم تحریری از این دست دارد. و می توان چندین مداد و خودکار را در داخل آن جای داد و از ترافیک وسایل و ابزار بر روی میز کاست و روی میز را خلوت کرد.

پایه چسب کریستال را می توان با استفاده از نوار چسب دو سویه بر روی میز محل کار یا آموزش تثبیت نموده. تا بر روی میز نلغزد و یا بر اثر برخورد دست یا وسایل بر روی زمین سقوط نکند. همچنین می توان برای تثبیت این وسیله، با قرار دادن اشیاء در داخل این محصول باعث افزایش وزن آن شده و تعادل بیشتری به آن بخشید.

مزایای استفاده از پایه چسب کریستال

پایه چسب کریستال مزایای بسیاری دارد که این محصول را در میان متقاضیان این محصولات، پر فروش کرده است. برخی از مزایا شامل این موارد می شوند: پایه چسب کریستال از متریال مقاوم و مستحکمی ساخته شده است. که به سادگی و در اثر سقوط یا ضربه ترک نخورده و نمی شکند. جنس بدنه پایه چسب کریستال به گونه ای است که بر اثر رطوبت دچار خوردگی و آسیب نمی شود و تغییر شکل نمی دهد. این محصول زیبا همچنین روند استهلاک بسیار کندی دارد و به سادگی فرسوده نمی شود و ظاهر نو و تازه خود را حفظ می نماید.

تیغه بریدن چسب نواری که در این پایه چسب کریستال، قرار داده شده است. در عین آنکه بسیار تیز می باشد ولی دارای شیب و فرم مناسبی است که هیچ گونه خطری برای بریدن پوست دست ندارد. اندازه ای از تیغ مورد نظر که از محل تعبیه شده خارج شده به حدی کم است. به میزانی بیرون زده است که در پوست فرو نرفته و هیچ خطری برای افراد ایجاد نمی نماید.

از مزایای دیگر این محصول می توان به شفاف بودن آن اشاره نمود. این شفاف بودن می تواند به شما محتویات درون پایه چسب کریستال را نشان دهد. شما به خوبی می توانید از میزان چسب نواری که مصرف می کنید. آگاه باشید و در صورتی کم شدن، چسب نواری دیگری تهیه نمائید. از وجود خودکار و مدادها و دیگر وسایل خود آگاه باشید و آن ها را مشاهده نمائید.

تیغه فلزی این محصول ضد زنگ بوده و به مرور زمان دچار خوردگی و زنگ زدن نمی شود. از طرفی به دلیل خواص ضد زنگ آن، دچار تغییر بافت نشده و کند نمی شود و خاصیت تیز بودن خود را حفظ می نماید. این محصول به طور کامل شفاف می باشد و مانند بسیاری از وسایل مشابه که کمی کدر بوده. یا متمایل به زرد هستند، هیچ گونه رنگ و ماتی در ساختار خود ندارد.

قیمت پایه چسب کریستال

قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و با توجه به کارایی چند جانبه آن که هم به عنوان پایه چسب و هم به عنوان جایی برای مدادها و خودکارها می باشد. قیمت بسیار مناسبی دارد. این محصول به مرور زمان بر خلاف بسیاری از ابزارها و وسایل دیگر شفاف که کدر می شوند. جنس شفاف آن ها به زردی تمایل پیدا می نماید، دچار تغییر نمی شوند و شفاف و کریستالی بودن خود را حفظ می نمایند. با توجه به این ویژگی ها و کیفیت بالای متریال به کار رفته در این محصول، قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

این محصول مفید و چند کاربردی دارای طراحی زیبا و شکیلی بوده که زینت بخش میز و محل کار یا مطالعه شما می گردد. هماهنگ سازی این محصول با دیگر وسایل روی میز شما بسیار آسان می باشد. زیرا این محصول کریستالی و شفاف می باشد و دارای رنگ خاصی نیست که ست کردن و هماهنگ کردن آن را با دیگر وسایل روی میز و اتاق شما مشکل نماید.

بسته بندی وسایل و کارتون ها با استفاده از پایه چسب کریستال بسیار آسان می باشد. اگر در موقعیتی هستید که نیاز به بسته بندی مکرر محصولات دارید و استفاده از قیچی روند کار شما را با تأخیر و طولانی می نماید. می توانید با تهیه این محصول به کار خود سرعت ببخشید. این محصول از مطلوب ترین متریال تولید گشته است و با قیمت ارزان به متقاضیان ارائه می گردد. برای اطلاع از قیمت و تهیه این محصول زیباو کاربردی می توانید با همکاران ما در بخش فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید. تا شما را در اسرع وقت راهنمایی نموده و خرید شما را به دست شما برسانند.