زیرپایی فلزی
زیرپایی فلزی
فوریه 18, 2023
پایه چسب کریستال
پایه چسب کریستال
آوریل 18, 2023
نمایش همه

زیرپایی متحرک اداری

زیرپایی متحرک اداری

زیرپایی متحرک اداری

زیرپایی متحرک اداری

زیرپایی متحرک اداری، یکی از ملزومات لوازم تحریر اداری است که توسط کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد. دو عامل وجود دارد که وجود یک زیرپایی را برای هر پشت میز نشینی ضروری می گرداند. نخست آنکه میز و صندلی ها بر اساس سلامت افرادی که از آن ها استفاده می کنند، طراحی نمی شوند و اغلب استاندارد نیستند. دوم آن که اگر میز و صندلی نیز استاندارد باشد، قد و استخوان بندی افراد با یکدیگر تفاوت دارد و گاهی یک میزان معین، ارتفاع میز و صندلی برای فردی مناسب است و برای دیگری مناسب نمی باشد.

زیرپایی اداری را در انواع ثابت، ریلی و متحرک تولید می نمایند. که هر کدام ویژگی های خود را دارند. همچنین این محصولات را بر اساس متریال به کار رفته در آن نیز تقسیم بندی می نمایند. در برخی از انواع زیرپایی جنس بدنه از پلاستیک و جنس اسکلت بندی از فلز می باشد. نوع دیگر نیز از چوب ام دی اف ساخته می شود. زیرپایی متحرک اداری را از نوع اول یعنی اسکلت بندی فلزی و صفحه پلاستیکی تولید می نمایند. استفاده از زیرپایی متحرک اداری منحصر به افراد کوتاه یا بلند نمی باشد و برای تمامی افراد با هر جثه ای مناسب است.

مزایای استفاده از زیرپایی متحرک اداری

زیرپایی متحرک اداری تنها برای کامندان کاربرد ندارد و بسیاری از افرادی که در حال تحصیل هستند و ساعات زیادی از شبانه روز خود را پشت میز سپری می کنند نیز می توانند از این ابزار کاربردی استفاده نمایند. افراد یا به دلیل نرسیدن پاها به زمین در پشت میز به جلو خم می شوند یا آنکه به دلیل ارتفاع غیر استاندارد میزها مجبور می شوند ارتفاع صندلی خود را بالاتر ببرند تا به میز تسلط پیدا کنند. در نتیجه پاها به زمین نرسیده و فرد تکیه نمی دهد و به جلو خم می شود.

زیرپایی متحرک اداری باعث می شود فرد در طول ساعات نشستن پشت میز کمتر احساس خستگی نماید. وقتی پاها بالاتر از محل خود روی زمین قرار دارند، خون رسانی به آن ها بهتر صورت می گیرد و بر سلامت کل بدن اثر گذار است.

زیرپایی متحرک اداری تنها بر وضعیت پاها اثر نمی گذارد بلکه فرم کمر را اصلاح می کند. کمر فردی که در ساعات طولانی به جلو خم می شود، چون تکیه گاه مناسبی نداشته است، خسته می شود و احساس سلامت نمی کند. استفاده از زیرپایی متحرک اداری باعث می شود فرد احساس خستگی کمتری در طول شبانه روز نماید.

امکانات زیرپایی متحرک اداری

زیرپایی متحرک اداری قابلیت مطابقت سازی و شخصی سازی دارد یعنی فرد می تواند در برخی از مدل ها، زاویه و شیب آن را تنظیم نماید تا در بهترین وضعیت خود قرار داشته باشد. یا در برخی از انواع ارتفاع زیرپایی متحرک اداری قابل تنظیم است و شخص می تواند آن را به نسبت راحتی خود تنظیم نماید.

گزینه دیگری که در برخی از انواع زیرپایی متحرک اداری وجود دارد، حرکت دروانی و چرخشی در محل های مخصوص قرار گرفتن پا است که به شخص اجازه می دهد پاهایش را به جلو و عقب حرکت دهد. این نکته برای کسانی که پاهایشان در طول ساعت های طولانی حرکتی ندارد بسیار سودمند است و از خشک شدن عضلات پا جلوگیری می نماید، روند خون رسانی را بهبود می بخشد و باعث شادابی بیشتر فرد می گردد.

نکته دیگری که در استفاده از زیرپایی متحرک اداری اهمیت دارد، ثابت ماندن آن ها روی زمین است. زیرا اگر این ابزار مدام روی زمین بلغزد، فرد احساس راحتی خود را از دست می دهد و تکیه گاه مناسبی نخواهد داشت. به همین دلیل در این محصولات از پایه های ضد لغزش بهره می برند تا بر جای خود باقی بماند.

نوعی از زیرپایی متحرک اداری، مدل سنگین آن می باشد که با استفاده از پلاستیک سخت برای صفحه نگه دارنده پا و ایجاد حالتی برجسته و بعد دار به سلامت و راحتی هر چه بیشتر پاها کمک می کند. این نوع از زیرپایی متحرک اداری ارگونومیک و مطابق با آناتومی پا می باشد و کاملا مطابق با استانداردهای سلامتی و پزشکی طراحی و ساخته می شود.

قیمت زیرپایی متحرک اداری

قیمت این محصول به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل این موارد می شوند. برند سازنده این محصول در قیمت آن اثرگذار می باشد. برخی از برندها با ایجاد سابقه ای درخشان در تولید زیرپایی متحرک اداری، جایگاهی ویژه در میان متقاضیان دارند و قیمت بیشتری نیز به محصولات خود اختصاص می دهند. عامل دیگر، متریال به کار رفته در این محصول می باشد.

نوع پلاستیک، فلز و کیفیت سرهم بندی و ساخت این متریال نیز اهمیت دارد و بر قیمت آن اثر می گذارد. گزینه های دیگری که به این محصول اضافه می شود، مانند قابلیت تنظیم ارتفاع یا شیب یا ماساژ پا و مواردی از این دست، همگی در قیمت این محصولات نقش بسزایی دارند. زیرپایی متحرک اداری را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می توانید از این مجموعه تهیه نمایید.