کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی
کاور کاغذ سایز A4 بسته 100 عددی
دسامبر 19, 2021
پایه چسب رومیزی
پایه چسب رومیزی
دسامبر 19, 2021
نمایش همه

فروش کاور پلاستیکی کاغذ

فروش کاور پلاستیکی کاغذ

فروش کاور پلاستیکی کاغذ

فروش کاور پلاستیکی کاغذ

اگر به دنبال نگهداری کاغذ سایز A4 خود هستید، کاور های پلاستیکی کاغذ پاسخگو هستند. این محافظ‌های ورق متناسب با کلاسورهای بین‌المللی A4 هستند.

کاور های پلاستیکی کاغذ که ممکن است آن را در فروش کاور پلاستیکی کاغذ به نام کاور پلاستیکی کاغذ پانچ یا  کاور کاغذ کیسه‌ای هم بشناسید، ابزاری به نظر ساده اما بسیار پراستفاده و سودمند است که دوام و ماندگاری اسناد را افزایش می‌دهند.

ز کاغذ جزو ابزار بایگانی محسوب می‌شود. کاور پلاستیکی کاغذ مورد نیاز دانشجویان و دانش‌آموزان و کارمندان و سایر افراد می باشد. فروش کاور پلاستیکی کاغذ در بایگانی و برای نگهداری مدارک مهم شخصی مثل سندهای ملکی یا شناسایی که غیرقابل پانچ هستند بسیار استفاده می شود.

شرکت پارسه پلاستیک با تولید و فروش کاور پلاستیکی کاغذ، ابزار ساده اما بسیار سودمندی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. فروش کاور پلاستیکی کاغذ از عمده فعالیت های این شرکت است و این محصول به دلیل خاصیت ضدآب و ضد اسیدی که دارد، دوام و ماندگاری اسناد را افزایش می دهد. اگر برگه های A4 یا کوچکتر را در این کاور پلاستیکی کاغذ قرار دهید، تمیز و سالم، برای مدت های طولانی قابل نگهداری خواهد بود. علت موفقیت فروش کاور پلاستیکی کاغذ شرکت پارسه پلاستیک دوخت محکم کاور های پلاستیکی کاغذ هست که ازهم باز و پاره نمی شوند.

فروش کاور پلاستیکی کاغذ بصورت بسته 100 عددی نیاز تمام مراکزی را که اقدام به بایگانی اوراق و مدارک می کنند، فراهم آورده و قیمت مناسب عرضه، کاور پلاستیکی کاغذ را جزو محصولات پرفروش شرکت قرار داده است.

باید توجه داشته باشید که تولید و فروش کاور پلاستیکی کاغذ در اندازه های متفاوت و همچنین وزنهای مختلف صورت می گیرد. فروش کاور پلاستیکی کاغذ در پارسه پلاستیک در 3 سایز اصلی صورت می گیرد. رایج ترین سایز کاورها A4  است و در سایز های A3، A4 و A5 نیز ارائه می گردد.

کاور پلاستیکی کاغذ اگر چه محصول و ابزاری ساده است اما بسیار مهم است. کاور پلاستیکی کاغذ ضخیم، محکم و در عین حال شفاف است و کاربرد آن بسیار زیاد است و همانطور که قبلا اشاره شد برگه‌‌ها و مدارکی که نمی‌خواهیم پانچ کنیم، برگه‌ها و مدارکی که لازم داریم یکی یکی یا دسته دسته از هم جدا کنیم، کاغذ هایی را که می‌خواهیم از  گرد و غبار و آلودگی حفظ کنیم و بعد داخل کلاسور یا زونکن بگذاریم، همه به کاور پلاستیکی کاغذ احتیاج دارند.

فروش کاورهای پلاستیکی کاغذ سوپربایند باعث شده تا کاغذهای پرینت‌شده یا طراحی‌شده تا مدت ها حفظ شوند. این کاورها با جنسی از ز تولید و به فروش می رسند و معمولا برای کاغذهای A4 مناسب هستند. در حاشیه‌ی این کاورها، سوراخ‌هایی وجود دارد که امکان جمع‌آوری و بایگانی آن‌ها را در یک پوشه یا زونکن فراهم می‌کند.