کاور کاغذ A2
کاور کاغذ A2
ژانویه 12, 2022
کاور برگه A5
کاور برگه A5
ژانویه 12, 2022
نمایش همه

استند موبایل و تبلت

استند موبایل و تبلت

استند موبایل و تبلت

استند موبایل و تبلت

چه از تبلت و موبایل خود در دفتر استفاده کنید یا به روش بهتری برای مشاهده برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود نیاز داشته باشید، ما به شما کمک می کنیم مدل هایی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند.  برای شرکت در جلسات و کلاس های آنلاین، بهبود قرارهای کاری و خواندن دستور العمل ها در آشپزخانه به استند موبایل و تبلت مناسبی نیاز دارید.

استند موبایل و تبلت پارسه پلاستیک با طراحی مدرن و شیک، گزینه ای مناسب و باکیفیت است. این مدل از پلاستیک ساخته شده و دارای ارتفاع ثابت است. جنس پلاستیکی استند موبایل و تبلت از ایجاد خش روی موبایل و تبلت شما جلوگیری می کند. اندازه کلی استند موبایل و تبلت پارسه پلاستیک کوچک است و فضای بسیار کمی را روی میز یا پیشخوان شما اشغال می کند. استند موبایل و تبلت پارسه پلاستیک به صرفه ترین پایه موبایل است و در عین حال دارای طراحی منحصر به فرد و زیبا برای استفاده رومیزی است. این دستگاه به عنوان یک واحد جمع و جور و سبک است که به راحتی استفاده می شود.

ساخته شدن استند موبایل و تبلت از پلاستیک های رنگی، علاوه بر تنوع آن را بسیار سبک وزن می کند . این پایه یک انتخاب عالی برای کسانی است که بودجه کمی دارند و به دنبال استند موبایل و تبلت ساده و کاربردی هستند. از آنجایی که بسیار متعادل است و از پلاستیک مقاوم ساخته شده است، بهترین انتخاب برای یک تبلت بزرگ خواهد بود. هنگامی که صفحه تبلت را به شدت فشار می دهید، لرزش قابل توجهی احساس نمی شود.  استند موبایل و تبلت پارسه پلاستیک همه کاره است و برای کسانی که می خواهند با آن سفر کنند یا به راحتی آن را جابجا کنند، گزینه‌ای عالی است.

اگر به دنبال یک پایه بدون زواید و با استفاده آسان هستید، استند موبایل و تبلت پارسه پلاستیک دردسر تنظیمات زاویه و قطعات متحرک را از بین می برد. این مدل تماما از پلاستیک با پایه وزن دار ساخته شده است. دو شیار وجود دارد که موبایل و تبلت خود را در آن قرار دهید. با توجه به ساختار پلاستیکی استند موبایل و تبلت پارسه، در صورت استفاده در آشپزخانه، تمیز کردن آن آسان است و بهترین نوع پایه است که بدون ترس از افتادن یا شکستن می‌توانیم براحتی استفاده کنیم .  به جرات می توان گفت استند موبایل و تبلت پارسه پلاستیک بی دردسرترین و ساده ترین پایه در بازار است.