استند موبایل فانتزی
استند موبایل فانتزی
می 24, 2022
جای تقویم رومیزی
جای تقویم رومیزی
ژوئن 22, 2022
نمایش همه

زیر پایی طبی

زیر پایی طبی

زیر پایی طبی

زیر پایی طبی

زیر پایه طبی محصولی است که به نحوه درست نشستن ما پشت میز یا هر مکانی که مدت های زیادی مجبور به ادامه فعالیت به شکل نشسته هستیم کمک می کند. زیر پایی طبی به شکل های مختلفی مانند: زیر پایی طبی چوبی، زیر پایی طبی فلزی و زیر پایی طبی پلاستیکی تولید و عرضه می‌شود. موارد استفاده از این محصول همانطور که گفتیم معمولا پشت میز کار یا میز تحریر می باشد وجود این محصول برای افرادی که شرایط کاری آنها طوری است که بیشتر در معرض نشستن و ثابت ماندن در حالت نشسته هستند الزامی است اما افرادی که دارای قد کوتاه تری هستند ضرورت استفاده از این محصول در این افراد نسبت به افراد بلند قد در بیشتر است.

افراد کوتاه قد برای رسیدن پاهایشان به زمین باید خودشان را به لبه میز نزدیک‌تر کنند و همین عامل موجب آویزان شدن پاهایشان می شود و مشکلات و ناراحتی ها و بیماری های پا در این افراد بیشتر بروز می دهد. یکی دیگر از مشکلاتی که افراد به واسطه نشستن های زیاد و استفاده نکردن از زیر پایی طبی دچار می‌شوند بیماری واریس می‌باشد، این بیماری به دلیل گردش ناقص و نادرست خون در پاها به وجود می آید به دلیل این که خون در طریق پمپاژ به قلب می رسد و وارد سرخرگ ها می شود و برگشت خون از طریق انقباضات عضلات صورت می گیرد تا زمانی که پاها در شرایط مناسبی نباشند برگشت خون به درستی انجام نمی‌شود و مشکلاتی از قبیل بیماری واریس منجر می شود، و با استفاده از زیر پایی طبی می تواند تا حد زیادی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

این را در خاطر داشته باشید استفاده از زیر پایی طبی به همان اندازه که در حفظ سلامت شما نقش مهمی دارد به بهره‌وری کاری شما نیز کمک شایانی می‌کند زیرا هر چقدر شما از نظر جسمی در راحت ترین شکل ممکن باشید همان قدر در عملکرد کاری شما نیز نقش زیادی دارد و شما می‌توانید بیشترین بازده را داشته باشید. و نکته مهم بعدی انتخاب زیر پایی طبی استاندارد می باشد امروزه مدل های مختلفی از این محصول در بازار موجود می باشد شرکت پارس پلاست با تولید این محصول با راحتی و سبکی بسیار بالا که می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای زیرپایی های سنگین و سخت باشد که در بیشتر مواقع قابل حمل نیستند و یا به سختی حمل می شوند باشد‌. شرکت پارسه پلاست اقدام به تولید زیرپایی های طبی استاندارد کرده است که مانند زیر پایه هایی موجود در بازار از جنس فلز و پلاستیک سخت و سفت نیست و شما در حین استفاده از آن ها حس خوبی را تجربه خواهید کرد.