جای تقویم
جای تقویم
ژانویه 20, 2023
استند موبایل ارزان
استند موبایل ارزان
فوریه 18, 2023
نمایش همه

زیر تقویم کریستالی

زیر تقویم کریستالی

زیر تقویم کریستالی

زیر تقویم کریستالی

زیر تقویم کریستالی، وسیله ای برای قرار دادن تقویم در آن است که مناسب ترین مکان برای قرار دادن تقویم در زیر تقویم قرار گرفته بر روی میز می‌باشد؛ این کار امکان یادداشت برداری مطالب مهم و نوشتن برنامه ها را در تاریخ های مختلف فراهم می‌کند. زیر تقویم انواع مختلفی دارد که می‌توان گفت زیر تقویم کریستالی از بهترین نوع آن می‌باشد و می‌تواند زیبایی ظاهر میز را دو چندان نماید. برای یادآوری قرارهای مهم یا تاریخ هایی که مایل به دانستن آن ها هستیم، می‌توانیم از تقویم و زیر تقویم کریستال بر روی میز استفاده نماییم.

همچنین می‌توانیم برای جلوگیری از فراموش کردن کار ها در تاریخ های مهم، با یادداشت کردن آن ها بر روی برگه های تقویم و درج قرار های کاری و جلسه های مهم اداری نیز از آن ها استفاده نماییم. گاهی به علت مشغله های کاری بسیار، تاریخ های مهم از یادمان می‌روند و داشتن یک وسیله که بتواند این تاریخ های مهم را به ما یادآوری نمایند بسیار ضروری است؛ یک تقویم در زیر تقویم کریستالی که بر روی میز و رو به روی ما قرار داشته باشد می‌تواند یادآور تمامی برنامه های مهم ما باشد.

قرار داشتن یک تقویم درون زیر تقویم کریستالی و قرار دادن آن بر روی میز، امکان نوشتن تمامی مطالب مهمی که فراموش شدن آن ها می‌تواند منجر به اشتباه های جبران ناپذیر شود را فراهم می‌نماید‌. برای داشتن یک برنامه منظم، نوشتن برنامه ها و زمان انجام آن ها از واجبات است که این امکان در تقویم های قرار گرفته در زیر تقویم کریستالی مهیا می‌باشد. برخی افراد عادت دارند که برنامه و کار های خود را یادداشت نمایند که نوشتن آن ها بر روی تقویم که دارای تاریخ است، می‌تواند برای آن ها بسیار مناسب باشد؛ قرار دادن تقویم در زیر تقویم کریستالی، از بهترین اقداماتی است که یک فرد می‌تواند انجام دهد.

انواع زیر تقویم

زیر تقویم ها در مدل ها و انواع مختلفی تولید می‌شوند که افراد می‌توانند بنابر نیاز و سلیقه خود آن ها را تهیه نمایند. از جمله انواع مدل های زیر تقویم می‌توان به: زیر تقویم هایی که تنها دارای گیر های ثابتی هستند که تقویم درون آن ها قرار می‌گیرد، زیر تقویم هایی که علاوه بر گیر های ثابت دارای یک یا دو جا قلمی تخت یا ایستاده نیز هستند، اشاره کرد.

زیر تقویم ها بنابر جنس و مواد اولیه ای که از آن تولید می‌شوند، انواع مختلفی دارند؛ از جمله انواع زیر تقویم می‌‌توان به: زیر تقویم های فلزی، زیر تقویم های چوبی، زیر تقویم های چرمی و زیر تقویم های کریستالی اشاره کرد که هر کدام از آن ها دارای معایب و مزایایی می‌باشد.

از جمله ویژگی هایی که یک زیر تقویم مناسب باید داشته باشد می‌توان به زیبایی ظاهری و وزن سبک آن اشاره کرد؛ ظاهر زیر تقویم از آنجایی دارای اهمیت است که بر روی میز و در دید عموم قرار دارد و زیبایی آن می‌تواند بر زیبایی ظاهر میز و اتاق تاثیر گذار باشد‌.

وزن سبک زیر تقویم ها از آنجایی حائز اهمیت است که ممکن است افراد بخواهند آن ها را جا به جا کنند یا از مکانی به مکان دیگر انتقال دهند؛ سنگین وزن بودن زیر تقویم می‌تواند باعث دردسر شده و مشکلاتی را به همراه داشته باشد. تقویم ها دارای دو سوراخ هستند؛ زیر تقویم ها باید دارای دو گیر ثابت برای قرار گرفتن تقویم در آن و نگهداری از آن ها به منظور جلوگیری از پخش شدن برگه های تقویم باشند.

مزایای زیر تقویم کریستالی

زیر تقویم های کریستالی، زیر تقویم هایی شفاف و بی رنگی هستند که از نظر کاربرد و ظاهر، متناسب برای قرار دادن بر روی میز های مختلف می‌باشند‌. متریال تشکیل دهنده زیر تقویم های کریستالی، پلاستیک هایی با کیفیت بالا هستند که در مقابل فشار ها و ضربات، دارای مقاومت بالایی می‌باشند. استفاده از تقویم های کریستالی از آنجا که دارای وزن کمی هستند و حجم کمی از میز را اشغال می‌نمایند، متناسب برای قرار دادن تقویم درون آن و گذاشتن آن بر روی میز بوده که امکان یادداشت برداری برنامه ها در تاریخ های مهم را برای افراد مهیا می‌کند.

همچنین در زیر تقویم های کریستالی به علت دارا بودن جا قلمی، امکان قرار دادن مداد و خودکار در آن ها وجود دارد؛ قرار دادن خودکار در زیر تقویم های کریستالی از آنجا مزایا حساب می‌شود که زمانی که برای نوشتن مطلبی مانند شماره یا قرار های کاری عجله داریم، خودکار ها را در دسترس قرار داده و می‌توانیم به سرعت از آن ها استفاده کنیم. متریال و ضخامت زیر تقویم های کریستالی به گونه‌ ای است که در مقابل وارد شدن ضربات مقاوم بوده و دچار شکستگی یا ترک خوردگی نمی‌شود، از طرفی موجب افزایش وزن آن ها نمی‌گردد و دارای وزنی مناسب می‌باشند. زیر تقویم های کریستالی پارسه پلاستیک، دارای کیفیت و تمامی استاندارد های لازم از نظر ابعاد، جنس، وزن و کیفیت می‌باشند که می‌توان با مراجعه به وبسایت ما آن ها را تهیه نمود.