کازیه ایستاده
کازیه ایستاده
می 24, 2022
جا یادداشت تبلیغاتی
جا یادداشت تبلیغاتی
می 24, 2022
نمایش همه

پایه چسب ۵ سانتی متری

پایه چسب ۵ سانتی متری

پایه چسب ۵ سانتی متری

پایه چسب ۵ سانتی متری 

یکی از لوازمی که در ادارات و سازمان ها کاربرد بسیاری دارد و وجود آن به خاطر ویژگی هایی که دارد الزامی است پایه چسب می باشد. پایه چسب ۵ سانتی متری برای راحتی و سرعت بیشتر به منظور چسباندن چسب بر روی وسیله ای که می خواهیم مورد استفاده قرار می گیرد. به وسیله پایه چسب ۵ سانتی متری می توانیم چسب را به راحتی برش دهیم و چسب را به کمک این وسیله با نظم به یک اندازه برش دهیم. جنس بدنه پایه چسب ۵ سانتی متری از جنس پلاستیک مرغوب می باشد که بر روی آن یک تیغه باکیفیت از جنس فلز به منظور برش دادن سریع آسان چسب تعبیه شده است. پایه چسب ۵ سانتی متری به طوری طراحی شده است که هم به خوبی برای سطح قرار می‌گیرد و حمل آن کار سختی نیست و به راحتی قابل حمل می باشد و وزن زیادی ندارد و بسیار سبک می باشد.

اولین جا چسبی که در دنیا ساخته شد در سال ۱۹۰۲ بود که توسط شرکت 3m ساخته شد، که شرکت تجاری اسکاچ چند مدل از جا چسبی های گوناگون را برای انواع چسب تولید کرد، که نوع کارکرد این جا چسبی ها در همه مدل های جا چسبی های ساخته شده به یک شکل بود. پایه چسب ۵ سانتی متری، پایه چسب های نواری بزرگ می باشد که به وسیله شرکت های تولید لوازم اداری طراحی، تولید و عرضه می شود. کیفیت محصول حائز اهمیت می باشد زیرا اگر با مواد اولیه درجه یک ساخته نشود کیفیت لازم را نخواهد داشت و ما بهره کافی را از این محصول نخواهیم برد.

اگر تیغه این محصول به اندازه کافی تیز نباشد و کند باشد شما در هنگام استفاده از این محصول به مشکل برخورد خواهید کرد و یا اگر وزن پایه چسب ۵ سانتی متری به اندازه کافی سنگین نباشد و هنگام تولید این محصول از نظر وزنی تعادل را رعایت نکنند و به اندازه کافی سنگین نباشد به‌راحتی روی میز شما قرار نمی گیرد و شما را دچار مشکل می‌کند، از این رو کیفیت محصول هنگام خرید از مواردی است که باید به آن توجه کرد که یک محصول با کیفیت و دارای ویژگی های مانند تیغه مرغوب وزن متعادل و استاندارد و همچنین دارای بدنه محکم و با دوام خریداری کنیم به همراه ظاهری زیبا با طراحی رنگ جذاب که ما در تولید این محصول سعی بر تولید پایه چسب ۵ سانتی متری با تمام این ویژگی ها داریم و هدف ما تولید محصول با کیفیت و مشتری پسند می باشد.