زیر تقویم کریستالی
زیر تقویم کریستالی
ژانویه 20, 2023
زیرپایی فلزی
زیرپایی فلزی
فوریه 18, 2023
نمایش همه

استند موبایل ارزان

استند موبایل ارزان

استند موبایل ارزان

استند موبایل ارزان

استند موبایل در این مجموعه با قیمت ارزان و در انواع کاربردی و متنوع به متقاضیان ارائه می گردد. در دنیای امروز که فضای مجازی وارد زندگی و کار و حتی تحصیل افراد شده است، استفاده از ابزاری برای آسان تر کردن کار با موبایل ضروری به نظر می رسد. شرکت کردن در یک کلاس 2 ساعته با یک موبایل در دست، در حالی که شخص ممکن است نیاز به انجام کارهای دیگری مانند خواندن و نوشتن داشته باشد آسان نیست. تکیه دادن موبایل به یک سطح نمی تواند در تمام شرایط نور و زاویه دید مناسب به افراد بدهد و مشکلات زیادی به وجود می آورد.

به همین دلایل استند موبایل پلاستیکی که با نام هولدر گوشی نیز شناخته می شود، طراحی گشته و به بازار آمده است که بسته به نوع و کاربری از قیمت ارزان تا سطوح بالاتر ارائه می گردد. استند موبایل وسیله ای است که گوشی را در وضعیت دلخواه در زوایای مختلف و قابل تغییر در ارتفاع قابل تنظیم نگه می دارد.

کاربرد استند موبایل

پس از همه گیری کرونا، آموزش مجازی با رویکردی جدی تر دنبال شد و بسیاری از خانواده ها و افراد بستری را در محیط خانه برای آموزش مجازی فراهم آوردند. استند موبایل گزینه بسیار مناسب برای آموزش مجازی می باشد که انواع ارزان آن نیز در این مرکز موجود می باشد.

بسیاری از کنفرانس های کاری، تماس های ویدئویی و گردهمایی ها که افراد در یک منطقه جغرافیایی وجود ندارند، با گوشی انجام می گیرد و یک استند موبایل ارزان می تواند بسیار کار را برای افراد آسان نماید.

یکی دیگر از کاربردهای استند موبایل در تهیه ویدئوهای کاری یا آموزشی برای کسب و کارهای فردی یا برای صفحات اجتماعی یا اهدافی شخصی می باشد.

شخص می تواند گوشی خود را به کمک استند موبایل که با قیمتی ارزان در دسترس می باشد، در ارتفاع مناسبی که دید کاملی ایجاد نماید و با زاویه مناسب که نور خوبی به تصویر ببخشد، قرار داده و فیلم خود را ضبط نماید. بسیاری از افراد به کمک گوشی و یک استند موبایل ارزان قیمت، کسب و کار آموزشی و اجتماعی خود را آغاز کرده اند و به سرانجام رسانده اند.

برخی از افراد برای ورزش کردن فرصت رفتن به باشگاه و محل مناسب را ندارند و از اپلیکیشن های موبایل یا فیلم های ویدئویی که در موبایل خود دارند، استفاده می کنند. استفاده از استند موبایل ارزان قیمت، می تواند شرایطی را فراهم آورد تا شخص به راحتی ورزش نماید. در خانه، محل کار و هر محلی که شخص اراده نماید می تواند با استفاده از یک استند و موبایل خود، شروع به تمرینات بدنی کند.

فیلم تماشا کردن، بازی کردن، درس خواندن و مواردی از این دست، همه کاربردهای دیگر این ابزار کاربردی هستند که به راحتی با خریدن این محصول با قیمتی ارزان ممکن خواهند شد. استند موبایل باعث می شود کمترین فشار به مهره های گردن و دست شخص بیاید و مدام سر خود را برای تماشا کردن مانیتور گوشی خم ننماید.

استند موبایل پلاستیکی

مواد اولیه به کار رفته در این مدل از استند موبایل پلاستیک است. پلاستیک متریالی ارزان قیمت می باشد که قابلیت رنگ پذیری بالایی دارد و به همین دلیل می توان آن را به سادگی با محیط کار یا محل زندگی خود ست کرد و هماهنگ ساخت. همچنین استند موبایل پلاستیکی ساختار محکمی دارد و به آسانی نمی شکند و ترک بر نمی دارد.

ساختار استند موبایل پلاستیکی به گونه ای است که هر نوع گوشی از هر برندی را می توان به سادگی در محل های تعبیه شده قرار داد و این نگرانی وجود ندارد که مدل موبایل با هولدر یا استند مورد نظر هماهنگی نداشته باشد. استند موبایل پلاستیکی سبک است و وزن زیادی ندارد و به همین دلیل به راحتی تعادل خود را حفظ می نماید.

این محصول بر خلاف مدل های مکنده یا مگنتی یا گیره ای کیفیت خود را پس از مدتی از دست نمی دهد و موبایل را در معرض سقوط قرار نمی دهد. استند موبایل پلاستیکی برخلاف هولدر های چسبی هیچ رد و اثری از خود بر روی سطح ایجاد نمی نماید. قیمت مناسبی دارد و برای تمام اقشار در دستری و قابل تهیه می باشد. نکته دیگر آنکه استند موبایل پلاستیکی حجم کوچکی دارد و فضای زیادی از میز کاری یا بستر افراد را اشغال نمی کند. به دلیل کم جا بودن، به راحتی می توان این هولدر را در مکان های باریک و کوچک قرار داد.

استند موبایل پلاستیکی با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه با بهترین کیفیت و ساختار، در این مجموعه به فروش می رسد. در تولید این محصولات از پلاستیک مرغوب و درجه یک استفاده شده است تا دوام طولانی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت این محصولات و ثبت سفارش، با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به سفارش شما اقدام نمایند.