پایه چسب رومیزی
پایه چسب رومیزی
دسامبر 19, 2021
پوشه کیسه ای شفاف A4
پوشه کیسه ای شفاف A4
ژانویه 12, 2022
نمایش همه

راهنمای خرید استند موبایل

راهنمای خرید استند موبایل

راهنمای خرید استند موبایل

راهنمای خرید استند موبایل

درهنگام انتخاب استند موبایل، راهنمای خرید استند موبایل یک چک لیست در اختیار شما قرار میدهد تا هنگام خرید استند موبایل قابلیت های آن را به خاطر بسپارید وبا استفاده از راهنمای خرید استند موبایل، بهترین خرید را داشته باشید. بهترین پایه ای که می‌توانید برای خرید پیدا کنید، به محل استفاده و نوع موبایل شما، همچنین نحوه استفاده از پایه‌ها بستگی دارد.

 

سازگاری تلفن

همه پایه های تلفن یکسان ساخته نمی شوند، راهنمای خرید را درنظر بگیرید و به نحوه نگه داشتن تلفن و بزرگی تلفن خود  توجه کنید.  باید به خاطر داشته باشید که اندازه تلفن شما در مقایسه با اندازه استند موبایل انتخابی شما چقدراست.  اگر بیش از حد بزرگ است، پایه‌های دستگیره ای ممکن است باعث افتادن گوشی شما به دلیل شل بودن آن شوند. از سوی دیگر، نگهدارنده‌های گوشی از نوع «قفل یا قلاب» برای ثابت نگه داشتن گوشی به نیروی جاذبه متکی هستند.  اگر استند موبایل به درستی ایمن نباشد، داشتن یک تخته پشتی خیلی کوچک می تواند باعث شود تلفن شما به عقب برگردد. اگر نکات مطرح شده در راهنمای خرید استند موبایل را رعایت کنید، از خرید خود رضایت کامل  را خواهید داشت.

 

ارگونومی

این معیاردر راهنمای خرید بستگی به بزرگ یا کوچک بودن استند موبایل برای فضایی دارد که می‌خواهید از آن‌ استفاده کنید. برخی از استند های موبایل فقط روی سطوح صاف و جامد کار می‌کنند، در حالی که استند های موبایل دیگر با بستن آن‌ها روی لبه‌ها و کناره‌های میز در جای خود قفل می‌شوند. مطمئن شوید استند موبایل شما ایمن است، در غیر این صورت ممکن است استند موبایل به همراه تلفن شما سقوط کند و آسیب ببیند.

 

کیفیت مواد و ساخت

احتمالا مهم‌ترین معیار و سخت ترین مورد راهنمای خرید، دانستن مواد و کیفیت ساخت پایه تلفن انتخابی شما  است که می‌تواند کلیدی برای تهیه ی یک کالای با عمر طولانی یا یک کالای شکسته ارزان باشد. اگرچه اکثر پایه های گوشی از پلاستیک ساخته شده اند، اما تفاوت هایی در سختی و مناسب بودن پلاستیک وجود دارد. پلاستیک های سخت ABS معمولاً برای سایش و پارگی معمولی خوب هستند اما در صورت ضربه خوردن به راحتی ترک می خورند. کیفیت پلاستیک بکار رفته در ساخت استند موبایل بسیار مهم است.

استند های موبایل پارسه پلاستیک با کیفیت پلاستیک بالا و قیمت های مقرون به صرفه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای تهیه این استند موبایل به قسمت محصولات سایت مراجعه کنید.