قیمت کاور کاغذ A2
قیمت کاور کاغذ A2
فوریه 20, 2022
کاور طلقی کاغذ
کاور طلقی کاغذ
فوریه 20, 2022
نمایش همه

جا یادداشتی و جا قلمی

جا یادداشتی و جا قلمی

جا یادداشتی و جا قلمی

جا یادداشتی و جا قلمی

یکی از لوازم کاربردی که به طور فراوان مورد استفاده قرار می گیرد جا یادداشتی و جا قلمی می باشد. این وسیله کوچک و کاربردی یکی از وسایل ضروری بر روی هر میز کار می باشد. استفاده جا یادداشتی و جا قلمی باعث جلوگیری از بی نظمی بر روی میز کار می شود. با توجه به حجم کار بالا و ضرورت یادداشت برداری و یا نوشتن نکات ضروری بر روی کاغذ می توان از یک جا یادداشتی و جا قلمی کوچک استفاده کرد تا به این نوشته ها سر و سامانی بدهیم و از گم شدن  این برگه ها جلوگیری نمود.  این محصول از دوبخش تشکیل شده که یک قسمت برای نگهداری کاغذ های یاداشت و قسمت دیگر برای نگهداری خودکار استفاده می شود. می توان با قرار دادن کاغذ های یاداشت رنگی، ظاهر زیبایی را به جا یادداشتی و جا قلمی خود بدهید.

تهیه جا یادداشتی و جا قلمی و قرار دادن آن روی میز کار می تواند از شلوغی روی میز شما بکاهد. معمولا پیدا کردن خودکار در میان برگه های روی میز کاری زمان بر است و با استفاده از این محصول می توان خودکار خود را در جای مناسب قرار دهید و از افتادن خودکار به زمین و آلوده شدن آن جلوگیری نمایید. جا یادداشتی و جا قلمی در طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و به راحتی می توان این وسیله کاربردی را با سایر لوازم اداری ست کرد. این وسیله کوچک و کاربردی یکی از پر مصرف ترین لوازم اداری می باشد.

مجموعه پارسه پلاستیک علاوه بر فروش لوازم اداری به تولید آنها نیز مشغول می باشد و برای تولید جا یادداشتی و جا قلمی از مواد اولیه مرغوب و پلاستیک غیر بازیافتی استفاده می نماید. جا یادداشتی و جا قلمی پلاستیکی پارسه  بسیار مقاوم و با دوام بوده و به راحتی نمی شکند و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد. خرید جا یادداشتی و جا قلمی از فروشگاه پارسه پلاست کاملا مقرون به صرفه است زیرا این مجموعه با تولید مستقیم جا یادداشتی و جا قلمی و حذف واسطه ها توانسته این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه نماید. اگر قصد خرید جا یادداشتی و جا قلمی پارسه را دارید می توانید همین الان و از طریق سایت اقدام به خرید آنلاین این محصول با قیمتی استثنایی نمایید و در کوتاهترین زمان می توانید محصولات خریداری شده را در محل مورد نظر دریافت نمایید.