کازیه پلاستیکی
جولای 18, 2021
کازیه سه طبقه
کازیه سه طبقه
جولای 18, 2021
نمایش همه

کازیه اداری ارزان

کازیه اداری ارزان

کازیه اداری ارزان

کازیه اداری ارزان

سه عامل جنس بدنه، تعداد طبقات و طراحی فیزیکی در انتخاب کازیه اداری ارزان مهم می‌باشد. جنس کازیه‌ اداری ارزان می‌تواند فشار وارده ناشی از حجم اسناد و پرونده‌هایی را که بر آن وارد می‌شود، تحمل کند. لذا در سه نوع فلزی، چوبی و پلاستیکی تولید شده؛ کازیه فلزی از استحکام بالایی برخوردار بوده و جهت طبقه‌بندی اسناد بیشتر و سنگین‌تر می‌باشد. اما وزن بیشتری دارند. کازیه پلاستیکی سبک تر و ارزان تر و قابل جابجایی بوده و در محیط‌های اداری متداول‌تر هستند. کازیه‌های اداری ارزان در انواع یک، دو و سه طبقه موجود است که بسته به نیاز مشتری و حجم اسناد و اوراق کاری انتخاب می‌شود.

رایج ترین کازیه‌های اداری ارزان معمولأ به صورت رو باز طراحی می‌شوند. در کازیه‌های اداری ارزان ، دسترسی به اوراق و مدارک به آسانی صورت می‌گیرد و پرونده‌های داخل آن قابل رویت هستند. برخی دیگر طراحی کشویی و درب کابینتی دارند. این نوع محصول در مورادی مناسب هستند که برگه‌ها و اسناد در ابعاد کوچک هستند و احتمال گم شدن آن وجود دارد یا فرد مایل به رویت محتوی آن توسط افراد دیگر نیست.

محل قرارگیری کازیه اداری و ارزان معمولا در گوشه سمت چپ یا راست میز بوده، طوری که مزاحم کارهای روزمره شما نشود. رنگ کازیه اداری ارزان باید به گونه‌ای انتخاب شود که با رنگ‌های موجود روی میز کارتان متناسب باشد. برای مثال؛ میزکاری ونگه با ست اداری تیره هماهنگ‌تر است. توصیه می‌شود در انتخاب رنگ کازیه اداری ارزان از طیف رنگ‌های تیره استفاده شود تا دیرتر نیاز به نظافت پیدا کند.