جا یاداشت رومیزی
جا یادداشت رومیزی
می 18, 2021
زیرپایی اداری طبی
زیرپایی اداری طبی
می 18, 2021
نمایش همه

پایه چسب پهن

پایه چسب پهن

پایه چسب پهن

پایه چسب پهن

پایه چسب پهن ایده آل برای مدرسه ، خانه و اداره و برای اتصال ، وقتی که از چسب نواری پهن استفاده می‌کنید، به ابزاری برای بریدن احتیاج دارید. هنگامی که از قیچی و کاتر برای بریدن چسب‌ها استفاده می‌کنید هم زمان زیادی صرف می‌شود و هم امکان زخمی شدن دست‌هایتان وجود دارد. استفاده از یک پایه چسب پهن مناسب می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای حل این مسئله باشد.استفاده از پایه چسب پهن به کار شما سرعت بسیاری میبخشد پایه چسب باید از جنس پلاستیک فشرده با کیفیت باشد تا بتوانید در هنگام استفاده از پایه چسب پهن بهره کافی را ببرید

.جنس تیغه های پایه چسب پهن باید از فلز بسیار مرغوب باشد تا در هنگام استفاده به سرعت کند نشوند و روند کار را عقب نیاندازد چسب های پهن به دلیل اندازه و قطر بزرگ طرقه استفاده را برای ما بسیار سخت میکند به همین دلیل هنگام استفاده از آنها بهتر است از پایه چسب پهن استفاده کنیم . پایه چسب پهن دارای رنگ ها ومدل های متنوع می باشد که شما می توانید هر مدل و رنگی به دلخواه خود تهیه کنید و لذت استفاده از کار سریع با پایه چسب پهن را ببرید .

پایه چسب پهن کالای مفید است که می توان آن را در هر مکان قرار داد. این می تواند برای مهر و موم کردن پاکت های متصل به قطعات یا تزئین میز کار شما با چسباندن راحت انواع مواد تزئینی استفاده شود.

عرض نوار مناسب: حداکثر 1 اینچ طولانی است و نوار را بلافاصله و مرتب قطع می کند. شما می توانید از پایه چسب پهن به راحتی در فاصله ایستاده یا پشت میز خود استفاده کنید. پایه وزنی و پد غیر لغزشی آن به اندازه کافی محکم است تا بتواند سطح آن را محکم بگیرد. بنابراین می توانید با خیال راحت از زوایای مختلف از آن استفاده کنید. توزیع یک دست: این ماده عالی به شما امکان می دهد در حین توزیع مقدار لازم نوار ، چند کار را انجام دهید. به راحتی می توانید هنگام تایپ یا نوشتن هنگام مکالمه تلفنی از آن استفاده کنید.

پایه چسب پهن (1)

کاربرد پایه چسب پهن

پایه چسب پهن ابزاری کوچک ولی کاربردی می باشد. استفاده از ابزار کارامد در زندگی روزمره نوعی سبک زندگی و لایف استایل به حساب می آید؛ زیرا به سرعت بخشیدن به روند کارها و تسهیل آن ها کمک شایانی می نماید. ابزارها چه کوچک و چه بزرگ برحسب نیازی که مرتفع می نمایند، دارای اهمیت می باشند. پایه چسب پهن یکی از این ابزار کارامد تسهیل کننده امور می باشد که با استفاده از آن ها می توان کارها را سرعت و نظم بخشید.

چسب پهن کاربردهای متعددی در امور مختلف دارد، پایه ثابتی در هنگام جابجایی منازل و بسته بندی اثاث خانه می باشد، در هنگام بسته بندی محصولات و کالاها در کارتن ها و جعبه ها به کار برده می شود، برای تولید کاردستی های هنری مورد استفاده قرار می گیرد، در ادارات و منازل برای بستن درب پاکت ها به کار می رود و یا ابزاری مهم در لوازم تحریر کودکان می باشد. چسب پهن که ابزاری اولیه و کاربردی به حساب می آید، برای قطعه قطعه شدن در طول های مختلف نیاز به قیچی و یا کاتر دارد. بدون استفاده از یک جا چسبی پهن، روند کار به این صورت می باشد که در میانه کار و در حالی که چسب پهن از نوار آن آویزان مانده است، ادامه آن بریده می شود.

پایه چسب پهن (2)

در بسیاری از موارد عدم استفاده از یک پایه چسب پهن، موجب تاب خوردن چسب و وجود منافذ هوا در محل مورد استفاده می گردد. به همین دلیل یک پایه چسب پهن می تواند به تمامی این کارها سرعت بخشیده و کارها را با نظم و تمیزی بیشتری انجام دهد.

در بسیاری از موارد مانند بسته بندی محصولات در مقیاس بالا که نیاز به سرعت بالا وجود دارد و یا در مواردی مانند چسب زدن درب پاکت ها در ادارات که نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد، پایه چسب پهن به یک ابزار ضروری تبدیل می گردد که به کارها سرعت و دقت بیشتری می بخشد. این ابزار در مکان های اداری یا منازل بسیار کاربردی می باشد و از جمله ابزاری است که در عین کوچکی و پیش پا افتادگی، بازده و سرعت عمل کارها را بالا می برد.

پایه چسب پهن (3)

مزایای پایه چسب پهن

پایه چسب پهن فواید و مزایای متعددی دارد که موجب می شود از کنار این ابزار کوچک به سادگی عبور نکنیم. نخست آنکه با استفاده از پایه چسب پهن دیگر نیازی به قیچی و کاتر نمی باشد. به طور مثال زمانی که یک کودک در حال استفاده از چسب پهن می باشد خطر دست زدن به ابزار تیز وجود نخواهد داشت و کودک به آن ابزار بی نیاز می باشد. علاوه بر آن استفاده همزمان از چسب پهن و قیچی مشکل آفرین می باشد و خطاهایی را در پی دارد. در خیلی از مواقع در فاصله ای که شخص اقدام به برداشتن قیچی یا ابزار تیزی مانند کاتر می کند، چسب تاب می خورد و یا کشیده می شود و نتیجه کار نامطلوب خواهد بود‌.

مزیت دیگر استفاده از پایه چسب پهن بسیار ساده می باشد و آن گم نشدن سر چسب است. در بسیاری موارد سر چسب پهن به دلیل چسبیدن به بدنه گم و محو می شود و تلاش های بعدی برای پیدا کردن و باز کردن سر چسب موجب خراشیده شدن و یا ایجاد پارگی در بدنه آن می شود و هم زمان و انرژی بیهوده ای از افراد می گیرد و هم به چسب آسیب می رساند.

دیگر آنکه گاهی برای استفاده از چسب پهن در مقیاس بزرگ نیاز به نگه داشتن موضعی است که نیاز به چسب زدن دارد و شخص در حین چسب زدن نمی تواند از قیچی و کاتر استفاده کند و یک شخص دیگر نیاز است تا در بریدن چسب پهن شخص را یاری کند. در چنین مواقعی استفاده از پایه چسب پهن نیاز به کمک شخص دوم را مرتفع می نماید. در صورتی که چنین شرایطی را تجربه می کنید، تهیه یک پایه چسب پهن را به شما توصیه می کنیم.

پایه چسب پهن (4)

پایه چسب پهن از پلاستیک فشرده می باشد و در اثر ضربه و برخورد نمی شکند و ترک نمی خورد. متریال به کار رفته در پایه چسب پهن در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود می باشد و ظاهر زیبایی دارند و مطابق با سلیقه های مختلف موجود می باشد. به طور خلاصه می توان گفت پایه چسب پهن قابلیت هماهنگ سازی با سایر لوازم تحریر را دارد.

مزیت دیگر استفاده از پایه چسب پهن، نوع تیغه این محصولات می باشد. این تیغه علاوه بر آنکه برندگی بالایی دارد و به سرعت و به راحتی این کار را انجام می دهد، ارتفاع دندانه های استاندارد و مناسبی دارد که پوست دست را در صورت برخورد نمی خراشد و کاربرد ایمنی دارد.

تیغه پایه چسب پهن از آلیاژهای آلومینیومی می باشد که در عین سبک بودن، در برابر زنگ زدن و اکسیداسیون مقاوم می باشد. این تیغه ها دارای ظرافت بالایی می باشند و تا مدت ها بدون فزسایش کار می کنند. این تیغه ها کند نشده و بر اثر فشار دندانه های آن دچار انحراف و کجی نمی گردد.

پایه چسب پهن (5)

خرید پایه چسب پهن

خرید پایه چسب پهن برای کسانی که در زمینه بسته بندی محصولات و یا ارسال کالاها فعالیت می نمایند بسیار کاربردی و شاید بتوان گفت الزامی می باشد. همچنین در ادارات، شرکت ها یا سازمان هایی که پاکت ها و نامه های اداری را ارسال می نمایند انتخاب مناسب می باشد. همچنین خرید پایه چسب پهن برای دانش آموزان یا کارمندان و تمامی افرادی که به صورت مداوم با چسب پهن سروکار دارند بسیار کاربردی و مفید می باشد.

پایه چسب پهن که در این مجموعه تولید می شود، با استفاده از مرغوب ترین متریال موجود در بازار تولید می گردد. بدنه پایه چسب پهن نسبت به خوردگی مقاوم است. تیغه آن دچار زنگ زدگی نمی گردد و طول عمر بالایی دارد. پایه چسب پهن با طراحی کاربردی، وزن کمی داشته، کاملاً در چسب پهن فیکس شده و کاربردی آسانی دارد.

قیمت خرید پایه چسب پهن با توجه به کیفیت ساخت آن متفاوت می باشد ولی در این مجموعه با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب ارائه می گردد. این لوازم تحریر کوچک، کاربردی و ارزان قیمت مورد نیاز بسیاری از مجموعه ها می باشد.

پایه چسب پهن (6)

پایه چسب پهن با کارایی سودمندی که دارد بهتر است در هر مکان اداری یا انبارها یا منازل و یا افرادی که به صورت سیار و در محل به بسته بندی کالاها می پردازند، تهیه شده و به کار گرفته شود. این ابزار موجب بالا بردن راندمان و سرعت عمل کارها می گردد. با استفاده از این محصول می توان پکیجینگ و بسته بندی را با ظرافت و تمیزی بیشتری انجام داد.

پایه چسب پهن را با بهترین قیمت موجود در بازار از این مجموعه تهیه نمایید. پایه چسب پهن در این مجموعه با استفاده از متریال مرغوب و مقاوم به گرما و ضربه تولید می شوند و ظاهری زیبا و بدنه ای مستحکم و مقاوم دارند. جهت سفارش این محصول یا اطلاع از قیمت پایه چسب پهن و سایر اطلاعات مورد نیاز، با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل نمایید تا شما را در اسرع دقت راهنمایی نمایند.