راهنمای خرید استند موبایل
راهنمای خرید استند موبایل
دسامبر 19, 2021
کاور کاغذ A2
کاور کاغذ A2
ژانویه 12, 2022
نمایش همه

پوشه کیسه ای شفاف A4

پوشه کیسه ای شفاف A4

پوشه کیسه ای شفاف A4

پوشه کیسه ای شفاف A4

با پوشه کیسه ای شفاف A4 پارسه پلاس نوشته های خود را به راحتی با محافظ های صفحه شفاف که دارای روکش صیقلی برای شفافیت هستند، مشاهده کنید. از کاغذهای خود با محافظ های سبک وزن محافظت کرده و آنها را به هر کجا حمل کنید. صفحات را به راحتی در پوشه کیسه ای شفاف A4 که در آن بارگیری از بالا صورت می گیرد قرار دهید، لبه صحافی تقویت شده پوشه کیسه ای شفاف A4 را برای کاغذهای شما ایمن نگه می دارد. کاغذها و عکس‌ها با مواد پلی‌پروپیلن نچسب که بدون اسید و ایمن هستند، تمیز و مرتب می‌مانند و جوهر را از اسناد شما جدا نمی‌کنند یا منتقل نمی‌کنند. برای بایگانی آموزشها ، نگهداری گواهینامه ها ،کلکسیون ها، اسناد و موارد دیگر عالی است، پوشه کیسه ای شفاف A4 پارسه پلاستیک شامل 100 عدد کاور کاغذ می باشد. پوشه کیسه ای شفاف A4 پارسه پلاستیک شامل صفحات پلی پروپیلن 100% شفاف و بادوام ترین محافظ صفحه در بازار است. این صفحات با حفاظت، سازماندهی و ذخیره سازی عالی اسناد، بسیار مقرون به صرفه هستند و برای گروه بندی صفحات عالی هستند، پوشه کیسه ای شفاف A4 از آسیب دیدن اوراق شما جلوگیری می کند. موادی که پوشه کیسه ای شفاف A4 پارسه پلاستیک برای تولید محافظ‌های ورق استفاده می‌کند، می‌تواند با خیال راحت مواد و اسناد مهم را بدون ایجاد واکنش‌های مضری که ممکن است به محتویات آسیب برساند، ذخیره کنند.

همچنین می توانید تصویر یا متن خود را روی پوشه کیسه ای شفاف A4 خود چاپ کنید. هنگامی که پوشه کیسه ای شفاف A4 از چاپگر شما خارج می شود، ورق را با دقت از کناره های آن بلند کنید و مطمئن شوید که اصلا جوهر را لمس نکنید. ورق را با سمت جوهر رو به بالا در جای خشک و خنک به مدت حداقل پانزده دقیقه بگذارید تا خشک شود. توجه داشته باشید که حتی پس از خشک شدن جوهر، اگر آن را به اندازه کافی محکم مالش دهید یا آن را تا کنید، ممکن است همچنان لکه شود.

برای چاپ تصاویر و نوشته های خود بر روی پوشه کیسه ای شفاف A4 نیازی به مراجعه به چاپخانه خاصی ندارید. می توانید پوشه کیسه ای شفاف A4 را در خانه خود با چاپگر جوهرافشان چاپ کنید. فقط مطمئن شوید که اجازه دهید چاپ های شما قبل از دست زدن به آنها خشک شوند.
کلاسورها برای گروه بندی صفحات عالی هستند، اما پوشه کیسه ای شفاف A4 پارسه پلاستیک از آسیب دیدن صفحات جلوگیری می کند. پوشه کیسه ای شفاف A4 پارسه پلاستیک بصورت پانچ شده با 11 سوراخ در دسترس است. محافظ ورق سایز A4 متناسب با سایز کاغذ A4 استاندارد mm 210 mm × ۲۹۷ می‌باشد.