سطل زباله اداری
سطل زباله اداری
سپتامبر 18, 2023
کازیه پلاستیکی 3 طبقه
کازیه پلاستیکی 3 طبقه
اکتبر 22, 2023
نمایش همه

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی

این سطل زباله پلاستیکی برای محل کار، دفتر یا استفاده در منزل عالی است همچنین این یک طرح سطل زباله پلاستیکی است که زیبایی و دوام را به محل کار یا منزل شما ارائه می دهد به علاوه این سطل های زباله پلاستیکی بادوام و در عین حال زیبا موجود در رنگ‌های مختلف با قیمتی مقرون به صرفه است به طوری که می توانید از فضای دفتر و یا منزل خود لذت ببرید. سطل زباله پلاستیکی ما ساخته شده از پلی پروپیلن با کیفیت است که امکان تمیز کردن آسان را فراهم می کند و با سطح داخل و خارج قابل شستشو برای حداکثر راحتی، می توانید به سادگی سطل زباله را با یک پارچه مرطوب یا مرطوب تمیز کنید همچنین دوام آن خیال شما را راحت می‌کند بنابراین دانستن این زیبایی‌ها می‌تواند استفاده روزمره خانه‌تان را برای سنگین‌ترین کارهایتان حفظ کند.

مشخصات سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی ما به گونه ای طراحی شده است که هم به عنوان یک سطل ذخیره سازی و هم به عنوان سطل زباله در هر فضای معینی عمل می کند به طوری که این سطل زباله دارای طراحی جمع و جور با دسته های تعبیه شده در دو طرف است بنابراین دستگیره ها حتی اگر در زیر پیشخوان ها و میزها یا در مکان های کوچک دیگر قرار بگیرند. به علاوه سطل زباله پلاستیکی ما از پلاستیک BPA مقاوم در برابر شکستگی و پلی پروپیلن برای تمیز کردن آسان ساخته شده است همچنین سطل های زباله پلاستیکی ما در اندازه‌ ها، شکل ‌ها، رنگ ‌ها و ویژگی‌های مختلف موجود هستند به علاوه سطل زباله اداری کوچک هستند و اغلب نیازی به درب ندارند و به خوبی در زیر یا کنار میز شما قرار می گیرد. این سطل زباله پلاستیکی ظاهری باریک دارد که برای فضاهای کوچکتر کاملاً اندازه است، اما همچنان فضای زیادی برای بازیافت و زباله دارد به علاوه سطل زباله پلاستیکی ساخته شده از پلاستیک بادوام با کیفیت بالا، می تواند برای استفاده روزمره قابل استفاده باشد.

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی

ویژگی های سطل زباله پلاستیکی

طراحی فشرده : این سطل های زباله پلاستیکی ما دارای دسته های داخلی و اندازه مناسبی برای نگهداری در زیر پیشخوان ها، میزهای اداری و اتاق است به طوری که آنها به راحتی در کنار میز یا در کنار اتاق قرار می گیرند و بازیافت های کاغذی و سایر موارد کوچک را از دید دور نگه می دارند.

قابل حمل : با وجود دستگیره های تعبیه شده در این سطل زباله پلاستیکی، این سطل را می توان به راحتی از اتاقی به اتاق دیگر در صورت نیاز حمل کرد همچنین این سطل زباله پلاستیکی سبک وزن است علاوه بر این سطل زباله پلاستیکی ما با سایر سطل های زباله متفاوت است چرا که دسته های سطل زباله ما با دهانه بزرگ طراحی شده اند تا هنگام استفاده از سطل زباله ما احساس راحتی کنید. طراحی دسته داخلی سطل زباله پلاستیکی به شما امکان می دهد سطل زباله را حمل کنید و آن را به راحتی نگه دارید به طوری که تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حین جابجایی سطل، دسته را بگیرید تا حتی اگر زباله در سطل زباله وجود داشته باشد، دستانتان کثیف نشوند.

کاربردی و همه کاره

اندازه و سبک این سطل زباله پلاستیکی می تواند در اتاق های دیگر خانه شما یا در کنار میز کار و در پیشخوان دفاتر کار کند به طوری که مواد بادوام و دستگیره های تعبیه شده، این سطل زباله پلاستیکی را برای استفاده در اتاق، دفتر کار و موارد دیگر راحت می کند.

طراحی جمع و جور و بدون درپوش

شکل بیضی سطل زباله پلاستیکی باریک ما باعث می شود این سطل زباله پلاستیکی در هر گوشه کوچکی قرار گیرد به طوری که می توانید این سطل زباله کوچک را زیر میز، سینک، کابینت یا کنار توالت قرار دهید همچنین مزیت بدون درب و باز شدن باعث می شود به راحتی زباله ها را بدون دست زدن به درب آن داخل سطل زباله پلاستیکی بیندازید.

مواد محصول

سطل زباله پلاستیکی ما از مواد PP ضخیم شده ترجیحا جدید ساخته شده است و دارای چقرمگی خوب، مقاومت در برابر سقوط خوب، مقاومت در برابر تغییر شکل قوی، و ظرفیت باربری قوی است.

ساخت و ساز با کیفیت

سطل زباله پلاستیکی ما از پلاستیک پلی پروپلین بادوام ساخته شده است و به راحتی با یک پارچه مرطوب تمیز می شود همچنین هنگام شستشو هیچ اثر لکه بر روی آن دیده نمی شود به علاوه ضد ضربه و نشکن است و با افتادن آسیب نمی بیند به علاوه ضد خش و سایش است.

بادوام و عملی

سطل زباله پلاستیکی ما ساخته شده از پلاستیک ممتاز و محکم است به طوری که قابل استفاده طولانی مدت است به علاوه بدنه کوچک مناسب برای قرار دادن در فضاهای کوچک یا هر مکانی است.

تنوع رنگ بندی

سطل زباله پلاستیکی ما در رنگ بندی های متفاوتی قابل ارائه است به طوری که شما می توانید به راحتی رنگ آن را با اتاق و دفتر کار خود هماهنگ کنید.

تمیز کردن

مواد پلی پروپیلن دوام خود را در سطل زباله پلاستیکی به خوبی نشان می دهد به طوری که قابلیت پاک کردن برای تمیز کردن آسان را برای شما ارائه می دهد.

طراحی سطح صاف

سطح صاف سطل زباله پلاستیکی تضمین می کند که شما به راحتی می توانید آن را تمیز کنید به طوری که گرد و غبار روی سطل را می توان با یک پارچه تمیز به سرعت پاک کرد همچنین فضای داخلی سطل نیز صاف است و به راحتی می توان آن را آبکشی و تمیز کرد.

مورد استفاده روز مره

طراحی سطل زباله پلاستیکی ما شیک و مدرن است به طوری که با استفاده از پلاستیک مقاوم در برابر شکستگی با کیفیت بالا، سبک وزن اما محکم است بنابراین برای استفاده روزانه به اندازه کافی بادوام است.

استفاده به صورت گسترده

این سطل زباله پلاستیکی را می توان در بسیاری از مکان ها مانند اتاق نشیمن، دفتر، اتاق خواب، حمام، آشپزخانه، زیر میز یا سینک قرار داد همچنین می‌توانید از این سطل زباله برای قرار دادن وسایل کوچک مانند اسباب ‌بازی استفاده کنید.

اندازه سطل زباله پلاستیکی

سطل های زباله پلاستیکی اداری معمولاً 7 تا 12 لیتر است که اندازه آن بین سطل حمام و آشپزخانه متغیر است به طوری که آن ها برای اقلام کوچکتر مانند کاغذهای باطله استفاده می شوند.

در مجموعه ما انواع سطل های زباله پلاستیکی اداری و خانگی را با قیمت های بی نظیر خواهید یافت چرا که ما طیف گسترده ای از محصولات از جمله سطل های زباله پلاستیکی اداری را ارائه می دهیم بنابراین در فروشگاه آنلاین ما انواع مختلفی از سطل های زباله پلاستیکی را در ابعاد و رنگ بندی های مختلف خواهید یافت. مجموعه ما به عنوان یک تولید کننده لوازم تحریر و اداری همچنان به ارائه سطل های زباله پلاستیکی با نام تجاری خود و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ادامه می دهد بنابراین مهم نیست که چه جنس، اندازه و رنگی را جستجو می‌کنید، ما محصولی مناسب برای نیازها و بودجه شما داریم به طوری که فروشگاه آنلاین ما امکان خرید انواع سطل زباله پلاستیکی را برای اتاق خواب، اداری و محل کار شما فراهم می کند. ما بهترین سطل های زباله پلاستیکی را در بازار ارائه می دهیم بنابراین مهم نیست که به دنبال چه نوع سطل زباله اداری هستید، آن را در مجموعه ما پیدا خواهید کرد بنابراین از شما دعوت می کنیم تا محصولات سطل های زباله پلاستیکی ما را مشاهده کنید تا خرید مناسبی برای سطل زباله محل کار خانه یا منزل خود پیدا کنید.