جا یادداشتی و جا قلمی
جا یادداشتی و جا قلمی
فوریه 20, 2022
فروش کاورکاغذ
فروش کاور کاغذ
فوریه 20, 2022
نمایش همه

کاور طلقی کاغذ

کاور طلقی کاغذ

کاور طلقی کاغذ

کاور طلقی کاغذ

یکی از قدیمی ترین ابزارها برای محافظت از کاغذ، کاور طلقی می باشد. تمامی ما در طول دوران تحصیل خود از کاور طلقی کاغذ استفاده کرده ایم. یکی از ابزار های مناسب برای دسته بندی کاغذ کاور طلقی می باشد. کاور طلقی کاغذ همانند ذونکن یا کلاستور می باشد با این تفادت که دیگر نیازی به سوراخ کردن برگه ها نیست. و می توان دسته از کاغذ ها را در داخل یا کاور طلقی گذاشته و از یک شیرازه مناسب برای ثابت نگه داشتن آن استفاده کنید. کاور طلقی کاغذ دارای رنگ بندی متنوعی می باشد و می توان برای دسته بندی کردن مطالب از رنگ بندی خاصی استفاده کرد و به این ترتیب اسناد و مدارک و یا هر نوشته دیگری را دسته بندی و منظم کرد.

از کاور طلقی کاغذ می توان به عنوان جلد در سیمی کردن جزوات هم استفاده کرد زیرا این کاور ها از جنس پلاستیک بوده و مقاومت خوبی دارند و از برگه ها در مقابل پاره شدن و یا تا شدن محافظت می کند. معمولا دانشجویان و دانش آموزان در انتهای سال تحصیلی جزوه های کلاسور خود را توسط کاور طلقی کاغذ دسته بندی می کنند تا از آنها نگهداری کرده و در صورت لزوم از آنها استفاده نمایند.

کاور طلقی کاغذ خاصیت چاپ پذیری دارد و ادارات و ارگان های دولتی می توانند آرم و یا لوگوی خود را بر روی این کاور ها چاپ نموده و از آنها استفاده نمایند. استفاده  از کاور طلقی کاغذ فضای کمتری از قفسه ها را اشغال می کند و می توان هر تعداد از برگه ها را با هم دسته بنده کرده و در داخل کاور طلقی کاغذ قرار داد و به راحتی می توان در صورت نیاز برگه مورد نظر را از میان این دسته بندی خارج کرد.

در ساخت و تولید کاور طلقی کاغذ از پلاستیک مرغوب استفاده شود تا این محصول دوام بالایی داشته و انعطاف پذیر باشد. کاور طلقی معمولا در دو نوع شفاف و مات تولید می شود که شما می توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را تهیه و استفاده نمایید. پارسه پلاست از فروشگاه های معتبر لوازم اداری در تهران می باشد و دارای سالها تجربه در این امر است. مهمترین هدف این فروشگاه عرضه لوازم اداری وکاور طلق با کیفیت به مشتریان می باشد و توانسته است در این سالها از رقبای خود پیشی گرفته و رضایت مشتریان خود را جلب نماید.