زیرپایی اداری طبی
زیرپایی اداری طبی
می 18, 2021
پایه چسب طرح دار
پایه چسب طرح دار
می 18, 2021
نمایش همه

زیر پایی اداری ارزان

زیر پایی اداری ارزان

زیر پایی اداری ارزان

زیر پایی اداری ارزان

این زیر پا برای صندلی اداری حالت خوبی در شما ایجاد می کند و ستون فقرات به طور طبیعی خم می شود تا پشتیبانی بیشتری داشته باشدبا کاهش فشار وارد شده به زیر پدال پا ، می تواند گردش خون را تقویت کند. به دلیل اندازه و دستگیره حمل ، بالش استراحت پا بسیار قابل حمل است ، شما می توانید آن را به راحتی برای کار ، خانه یا محل کار ، خوابیدن در رختخواب یا مسافرت با هواپیما یا ماشین حمل کنید. این مدل زیر پایی یک زیر پایی اداری ارزان قیمت به نسبت دیگر زیر پایی ها محسوب می گردد این زیر پایی اداری ارزان زیر دفتر کار با روکش چوب سیاه ذغال سنگ برای یک حالت نشسته راحت تر و ارگونومیک سکوی زاویه دار و برجسته امکان نشستن راحت را هنگام کار برای مدت زمان طولانی فراهم می کند .

ساخت و ساز چوبی سوخته روستایی به طور یکپارچه با تزئینات روستایی و مضمون کشور ترکیب می شود نشستن به صورت ارگونومیک پشت میز کار شما چالش برانگیز است. باید صندلی خود را بالا یا پایین بیاورید تا بازوهایتان در صفحه کلید موازی با زمین باشد ، مانیتور خود را بالا یا پایین بیاورید تا قسمت بالای آن در سطح چشم قرار بگیرد و مطمئن شوید که پاها روی زمین صاف هستند.

استراحت راحت پا و قابل تنظیم مقاوم در برابر پا هر دو برای کمک به شما در حفظ وضعیت مناسب بدن و احساس راحتی بیشتر در میز کار ، بهتر از زیرپایی اداری ارزان پلاستیکی هستند. سکوی چوبی بزرگ با غلتک های بلبرینگ به راحتی بر روی قاب فلزی سر می خورد. نوارهای سطح بدون لغزش ، پاهای شما را در جای خود قرار می دهند ، اما همچنین این پایه را به جای استفاده از جوراب یا پای برهنه ، برای استفاده در کفش ایده آل می کند.

ساخت مستحکم این مدل سالها قبل از زیرپایی اداری ارزان پلاستیکی احساس می کند و قیمت بالاتر را توجیه می کند. شما می توانید برای خرید زیر پایی اداری ارزان به سایت های خریدو فروش سر بزنید قابل تنظیم و انعطاف پذیر و تاشوبودن زیر پایی می تواند بر قیمت زیر پایی اداری ارزان تاثیر گذار باشد

ویژگی زیر پایی اداری چند منظوره

زیرپایی نه تنها می تواند ماساژ دهد بلکه کوسن هایی نیز برای راحتی بیشتر پا اضافه می کند ، همچنین از آن به عنوان زیرپایی اتومبیل ، زیرپایی نگهداری موقت استفاده می شود. از آن برای استفاده در زیر میز برای رایانه اداری ، خانه برای کاناپه ، ماشین ، ماشین استفاده کنید قطار و خیلی بیشتر …زیر پایی اداری ارزان قابل حمل و استفاده آسان: با طراحی ارگونومیک ، بدون نیاز به نصب محصول ، کار با آن آسان است ، حمل آسان است .