زیر پایی اداری ارزان
زیر پایی اداری ارزان
می 18, 2021
کاور کاغذ A4 ضخیم
کاور کاغذ A4 ضخیم
می 18, 2021
نمایش همه

پایه چسب طرح دار

پایه چسب طرح دار

پایه چسب طرح دار

پایه چسب طرح دار

قرار دادن نوار روی بسته ها اگر به صورت دستی و بدون کمک هیچ ابزار مناسبی انجام شود ، می تواند فرایند خسته کننده و تحریک کننده ای باشد. پاره شدن یا بریدن نوارها توسط انگشتان یا ناخن ها واقعاً دست و پا گیر است و به زمان بیشتر و تلاش ناامیدکننده زیادی نیاز دارد. اکنون ، شما یک راه حل مناسب برای این مشکل دارید ، پایه چسب طرح دار برای استفاده مناسب می باشد . پایه چسب طرح دار ما با استفاده سریع و برش نوار بر روی جعبه های راه راه و دیگر جعبه های بسته بندی ، در وقت و تلاش ارزشمند شما صرفه جویی می کند.

پارسه پلاستیک انواع مختلفی از پایه چسب طرح دار را ارائه می دهد و شما می توانید با توجه به نیاز به نوار چسب انتخاب کنید. برای منازل و دفاتر ، ما برای شرکت هایی که در حمل و نقل ، بسته بندی یا بسته بندی

پایه چسب طرح دار را از کجا تهیه کنید ؟

به راحتی می توانید پایه چسب طرح دار را با قیمت مناسب در پارسه پلاستیک تهیه کنید. پایه چسب طرح دار در هر کلاس ، اداره و یا اتاق کار لازم است. پایه چسب طرح دار مختلف از سبک ها و مواد در دسترس هستند تا متناسب با نیازهای عملکردی و حساسیت طراحی هر شخص باشد. پایه چسب طرح دار دارای رنگ سیاه و سفید کلاسیک تا روشن های مدرن می باشد و ویژگی های خاص شامل طرح های دو در یک ، محل های ذخیره سازی جداگانه برای قلم ها و قیچی ها از ویژگی های دیگر پایه چسب طرح دار می باشد .

پایه چسب طرح دار دارای پایه وزنی با پایه های لاستیکی است که آن را برای توزیع آسان یک دست در محل نگه می دارد. همچنین با تهیه محفظه ای برای قلم ، نشانگر و قیچی ، پایه چسب طرح دار ضمن جلوگیری از بهم ریختگی فضای کار ، راحتی بی نظیری را فراهم می کند. محصولات ما از جمله پایه چسب طرح دار به دلیل صنایع دستی عالی و عملکردی کاملاً خوب ، تحت تأثیر ماندگاری طولانی قرار می گیرند. ما به طور مداوم در یافتن کیفیت مطلوب در مواد و تکنیک های برجسته تولید کار می کنیم.