قیمت استند موبایل پلاستیک
قیمت استند موبایل پلاستیک
آگوست 5, 2021
زیرپایی پلاستیکی فلزی
زیرپایی پلاستیکی فلزی
سپتامبر 18, 2021
نمایش همه

جا یادداشت 4 طرفه

جا یادداشت 4 طرفه

جا یادداشت 4 طرفه

جا یادداشت 4 طرفه پارسه پلاستیک با طراحی ساده و مناسب دیگر معایب جا یادداشت های بزرگ و ضخیم و حجیم را ندارد. جا یادداشت 4 طرفه پارسه پلاستیک مکعبی شکل بوده و دارای ضخامت بسیار کم است که این امر موجب سبکی در خور توجه این محصول شده است. جا یادداشت 4 طرفه پارسه پلاستیک در تماس با آب مقاومت مناسب از خود نشان داده که این امر موجب تسلی خاطر بیشتر شما در هنگام نظافت یا تماس جا یادداشت 4 طرفه با آب یا مواد ضد عفونی می شود.

جا یادداشت 4 طرفه پارسه پلاستیک به گونه ای طراحی شده که با کاغذ های سفید یا رنگارنگی که در درون آن جا می گیرد جلوه ای زیبا به میز مستقر در محل کار یا اتاق شخصی شما می دهد.

مزایای جا یادداشت 4 طرفه

جا یادداشت 4 طرفه پارسه پلاستیک دارای فواید بسیاری است که در زیر به برخی از این مزایا اشاره می کنیم.

1- طراحی ساده

جا یادداشت 4 طرفه پارسه پلاستیک با طراحی ساده و جمع و جور خود فضای کمتری بر روی میز شما به خود اختصاص می دهد.

2- ظرفیت کافی و مناسب

جا یادداشت 4 طرفه با داشتن فضای کافی و مناسب درون خود تا درصد قابل توجهی از یادداشت های روزمره شما را در خود جای داده و به اصطلاح این نوع جا یادداشت 4 طرفه دارای فضای کافی برای نگهداری یادداشت های شما بوده و این در حالی است که جا یادداشت 4 طرفه پارسه پلاستیک، ظرافت، زیبایی، سادگی و کیفیت مناسب خود را نیز در این میان حفظ کرده است.

3- نظم دهی

شاید شما هم تا به حال کاغذ های یادداشت خود را گم کرده باشید. جا یادداشت 4 طرفه پارسه پلاستیک این مشکل را حل کرده و شما می توانید با خیالی آسوده یادداشت های روزمره خود را که حاوی برنامه ها یا مطالب مهم شخصی، شغلی شما است در این جا یادداشت 4 طرفه نگهداری کرده و از مفقود شدن این مدارک جلوگیری کنید.