پوشه کیسه ای شفاف A4
پوشه کیسه ای شفاف A4
ژانویه 12, 2022
استند موبایل و تبلت
استند موبایل و تبلت
ژانویه 12, 2022
نمایش همه

کاور کاغذ A2

کاور کاغذ A2

کاور کاغذ A2

کاور کاغذ A2

کاور کاغذ A2 اسناد را به گونه ای نگهداری می کند که برای خواندن نیازی به برداشتن آن نیست. به سادگی کاغذها را داخل دهانه ای که در بالا قرار دارد بلغزانید تا در هنگام صفحه بندی دوام بیشتری داشته باشید.

گوشه ها که برای قرار دادن آسان در کلاسور سوراخ شده اند، نیاز به منگنه زدن را از بین می برند که به طور بالقوه به کاغذها آسیب می رسانند. کاور کاغذ A2 با روکش ضدآب که بازتابش نور ایجاد نمی کند، یک نمای زیبا از برگه های شما ایجاد می کند. کاور کاغذ A2 با جنس ضدآب از بروز حوادث برای اسناد شما یا فرسایش کاغذ در صورت استفاده زیاد جلوگیری می کند.

اندازه کاور کاغذ A2، 430mm x 610mm است. کاور کاغذ A2 پارسه پلاستیک از بادوام ترین پوشش های پلاستیکی موجود در بازاراست. کاور کاغذ A2 پارسه پلاستیک انعطاف پذیر است و درعین حال، محکم و قوی است. مواد پلی پلاستیکی پاره نمی شود و در برابر فرورفتگی ها و خمیدگی ها مقاومت می کند و از اسناد شما محافظت می کند و به ماندگاری آن در هنگام دست زدن کمک می کند. کاور کاغذ A2 پارسه پلاستیک در صورت ریختن مایعات یا کثیف شدن روکش شفاف، بدون آسیب رساندن به پوشش، به راحتی پاک می شود.

برخلاف روکش‌های براق شفاف سنتی، این پوشش شفاف زیبا، لطافتی در تصاویر و متن ایجاد می‌کند. بنابراین شما و مشتریانتان می توانید به وضوح صفحه اول سند خود را ببینید. یک جلد شفاف به این معنی است که می توانید هر ارائه را برای یک مشتری خاص سفارشی کنید، بدون اینکه نیازی به سفارش حداقل مقادیر مربوط به جلدهای چاپ شده سفارشی باشد.

چه از این کاور کاغذ A2 برای ارائه‌های تجاری، پیشنهادات یا قراردادها استفاده می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که جلد شفاف، دید خوبی را برای صفحه اول شما فراهم می‌کند و در عین حال از آن در برابر جوهر، اثر انگشت و لکه‌ها و پاره شدن محافظت می‌کند. با کاور کاغذ A2 کارهای هنری خود را مرتب کنید تا به صورت حرفه ای در یک پوشه ارائه شوند. کاور کاغذ A2 از آنها در برابر دست‌های کثیف محافظت می‌کند، در حالی که امکان مشاهده کامل آثار هنری شما را فراهم می‌کند.

کاور کاغذ A2 در بسته های 100 عددی مقرون به صرفه ارائه می شود. کاور کاغذ A2 شفاف و قابل استفاده مجدد است و از مواد پلاستیک بادوام ساخته شده است.

کاور کاغذ A2 به طور خاص برای ذخیره ایمن اسناد در مناطق حفاظت شده مقواها و کاغذهای طراحی شده است و با چسباندن نوار مسطح برای نگه داشتن ایمن کاغذهای پانچ شده، لوگوی برجسته کاور کاغذ A2 در جلو، و خواص ضد الکتریسیته ساکن دائمی آن، این یک راه حل ایده آل برای ذخیره ایمن اسناد در کاور کاغذ A2 است.

در واقع یک کلاسور پی وی سی اتلاف کننده استاتیک A2 با نشان داخل آن برای ذخیره ایمن اسناد در مناطق حفاظت شده است که این نگهدارنده شفاف با نوار آبی برای کاغذهای پانچ شده به طور دائمی ضد الکتریسیته ساکن است و این اطمینان را می دهد که دستگاه ها و قطعات در برابر خطر رویداد ناشی از کاغذ بازی ایمن نگه داشته می شود زیرا در حال حاضر، عملکرد عملی کاور کاغذ A2 یکی شده اند و پوشه های طراحی جدید A2 در سری طراحی کاور کاغذ A2 نه تنها اسناد مهم را ایمن نگه می دارند، بلکه چشم نواز نیز هستند.

کاور کاغذ A2 جدید با طراحی معاصر از ما برای انواع اسناد مناسب است و به لطف نوار کمپرسور دستی، می توان آنها را به راحتی و ایمن در این پوشه زیبا نگه داشت که سوراخ شست در ستون میانی پوشه راهی سریع و ساده برای پایین آوردن آن از قفسه فراهم می کند و به لطف مکانیزم قوس اهرمی فلزی محکم، دو حلقه به راحتی باز و بسته می شوند.

اضافه کردن، برداشتن و مرتب کردن اسناد را به بازی کودکان تبدیل می کند. چه در مدرسه، چه در دانشگاه، چه در اداره یا صرفاً برای استفاده روزمره در خانه، این کاور کاغذ A2 تزئینی و با کیفیت ساخت بالا بهترین انتخاب است. مواد محکمی که این کاور کاغذ A2 از آن ساخته شده است، ماندگاری بالایی دارد و سازگار با محیط زیست است که کاور کاغذ A2 خود به اندازه کافی پهن است تا انواع اسناد را به طور ایمن ذخیره و مرتب می کند.

کاربرد کاور کاغذ A2

در واقع تصور کنید در میان حجم وسیعی از مشغله های کاری ناگهان احساس می‌ کنید که از انبوه اسناد کاغذی روی میزتان غرق شده‌اید و اما وقتی برگه آن را ورق می ‌زنید، متوجه می ‌شوید که تمام اسناد مهم و متفرقه شما به هم ریخته است که فکر می کنید چگونه میز کار خود را سازماندهی می کنید و فضای کاری پربارتر ایجاد می کنید؟ نگران نباشید، زیرا مجموعه عظیم راه‌حل‌های ذخیره سازی بایگانی ما مانند کاور کاغذ A2 تضمین شده است.

به شما کمک می‌ کند فضای کاری خود را به مؤثرترین شکل ممکن سازماندهی کنید و با داشتن مجموعه عظیمی از پوشه های پلاستیکی و فایل های پلاستیکی، می توانید تمام راه حل های ذخیره سازی خود را به راحتی از شرکت ما بخواهید و می توانید هنگام خرید از ما کاور کاغذ A2 را در رنگ های مختلف بیابید. این کاور کاغذ A2 یک راه سریع برای تمیز و مرتب نگه داشتن کارهای کاغذی است و در حالی که ممکن است فایل ‌های پلاستیکی، پوشه‌ها و سایر مواد ذخیره سازی را ارائه کنیم.

ما طیف وسیعی از کاور کاغذ A2 و پوشه‌ های پلاستیکی خود را بر اساس بهترین کاربرد آنها دسته بندی کرده‌ایم که در مورد اینکه چگونه می توانید محصولات ما را با خواندن ادامه مطلب به حداکثر برسانید بیشتر بیاموزید. شما می توانید با کاور کاغذ A2 مدارک خود را بر اساس دفعات استفاده دسته بندی کنید.

اسناد مهمی را که هر روز به آنها مراجعه می کنید در یک پوشه واضح ذخیره کنید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را به شیوه ای کارآمد به دست آورید و از گستره کاور کاغذ A2 ما برای جلوگیری از گم شدن اسناد استفاده کنید که برای دسته بندی بیشتر اسناد خود، از کاور کاغذ A2 ما برای جلوگیری از هر گونه اختلاط استفاده کنید و جدا از ارائه طیف گسترده ای از فیلرهای پلاستیکی، پوشه ها و سایر راه حل های ذخیره سازی، شرکت ما خدمات درجه یک مشتری را ارائه می دهد.

ویژگی های کاور کاغذ A2

ویژگی اصلی کاور کاغذ A2 ما کیفیت بالا است که پوشه های پروژه مقاوم در برابر پارگی، سایش، رطوبت است و طراحی باز این کاور کاغذ A2 با دهانه نیمه دایره ای در کناره طراحی شده است که به راحتی کاور کاغذ A2 را از بالا و کنار باز می کند و کاور کاغذ A2 نمای پروژه مواد شفاف اجازه می دهد تا داخل آن را به وضوح مشاهده کنید، به راحتی می توانید فایل ها یا اسناد مختلف را طبقه بندی کنید که این کاور کاغذ A2 در اندازه برای کاغذ سایز A2 مناسب است که قابل استفاده ترین اندازه در مدرسه، اداره و زندگی روزمره است و عملکرد کاور کاغذ A2 پلاستیکی شفاف و وزن سبک با طرز کار خوب که به خوبی از سند شما محافظت می کند که قیمت کاور کاغذ A2 خود را سازماندهی کنید و به راحتی پیدا کنید.

کاور کاغذ A2 به شکل طولانی مدت با کیفیت بالا، شکستن سخت، لبه محکم، مقاوم در برابر رطوبت، به خوبی از فایل های شما محافظت می کند، کاور کاغذ A2 های بادوام برای ذخیره سازی طولانی مدت مناسب هستند که این کاور کاغذ A2 از بالا و کنار آسان برای مشاهده محتویات فایل مواد شفاف بالا اجازه می دهد تا صفحه بالایی دیده و شناسایی شود.

مطالب شفاف، محتوا در یک نگاه فراهم می کند که این کاور کاغذ A2 سازمان دهنده مورد استفاده گسترده، برای نگهداری، محافظت و سازماندهی اسناد مهم عالی است. موارد استفاده بیشتر در خانه، اداره، فروشگاه، مدرسه و غیره است. کاور کاغذ A2 برای بایگانی کاغذ اندازه A4 می توانند قطعات کاغذ را نگه داری کنند و جلد شفاف از اوراق شما محافظت می کند و صفحه عنوان شما را به وضوح نشان می دهد، به راحتی می توانید اسناد و اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنید. این مجموعه کاور کاغذ A2 برای مناسبت‌های مختلف مناسب است که افراد می‌توانند از آن برای نگهداری اسناد یا فایل‌ها و دانش‌آموزان می‌توانند از آن‌ها برای نگهداری برگه‌های آزمون استفاده کنند.

کاور کاغذ A2 به عنوان سازمان دهنده فایل ساخته شده از مواد پلاستیکی پلی پروپیلن با کیفیت بالا و ایمن و غیر سمی است که امنیت کاغذ های شما را فراهم می کند و ظرفیت 50 برگ ساختار بادوام با پوشش 0.5 میلی متری ضخامت است و صفحات بارگذاری شده با حرارت مهر و موم شده است که به طور موثر سازماندهی شده است و طراحی آسان کاور کاغذ A2 به گونه ای که مشتری هیچ اطلاعاتی در مورد پروپوزال شما از دست ندهد.

کاور کاغذ A2 ذخیره سازی کاغذ، فایل ها، قرارداد، گزارش فروش، ارائه، اسناد، وظایف خود را با پوشه پلی استر ضد آب و مقاوم در برابر پارگی سازماندهی کنید. این کاور کاغذ A2 با طراحی ساده و زیبا به کار، مطالعه، سفر، سفر کاری، بایگانی روزانه و ذخیره سازی کاغذ، سرگرمی زیادی می بخشد و با مواد پلاستیک محیطی با کیفیت بالا، ضد آب، استفاده از ضخامت مناسب هر چه تعداد ابریشم بیشتر باشد، مواد ضخیم تر، بادوام تر است.

برنامه های کاربردی فضای مناسب کاور کاغذ A2 برای ذخیره سازی کاغذ های بزرگ است که قادر به ذخیره کلیه اسناد، فایل ها و سایر مواد آموزشی، است و کاور کاغذ A2 دارای قسمتی است که با آن بسته می شوند که برای حفظ امنیت و سازماندهی مواد در داخل طراحی شده است و به راحتی از هم جدا می شود.

در حالی که کاغذ را محکم می کنند و این کاور کاغذ A2 استاندارد ساخته شده از پلی پروپیلن می باشد و ویژگی‌ها شامل دو صفحه محافظ داخلی و سوراخ‌دار برای قرار دادن کلاسورهای استاندارد 3 حلقه‌ای است و در برابر آب مقاوم بوده و با تکنولوژی اولتراسونیک مهر و موم شده اند که قابل ضدعفونی و تمیز کردن است. کاور کاغذ A2 مناسب برای برنامه های مدرسه، بانک، بیمه و بیمارستان است و مواد شامل وینیل، پلی پروپیلن و پلی استر است و کاور کاغذ A2 آب بندی حرارتی، بسته‌ بندی کوچک و چاپ روی صفحه است که خدمات ما شامل طراحی، توسعه و ساخت محصول است.