زیرپایی پلاستیکی
زیرپایی پلاستیکی
مارس 2, 2021
کاور کاغذ A3
کاور کاغذ A3
مارس 14, 2021
نمایش همه

کاور کاغذ A4

کاور کاغذ A4

کاور کاغذ A4

کاور کاغذ A4

کاور پلاستیکی کاغذ A4 بسته 100 عددی

کاور کاغذ A4 از اسناد در برابر نفوذ رطوبت، گرد و خاک و سایر آلاینده های مخرب محافظت می کند، همچنین کاور کاغذ A4 مانع پس دادن جوهر یا از بین رفتن رنگ اسناد و کاغذها می‌شود. کاور کاغذ A4 سناتور بسته 100 عددی یکی از بهترین نمونه‌های این محصول است که با داشتن 100 عدد کاور کاغذ A4، مناسب برای استفاده در تمام مراکزی است که نیاز به بایگانی اوراق و مدارک دارند.

از کاور کاغذ پارسه پلاستیک سایز A4 ,A3 ,A5 بدلیل کیفیت بالا و دوامی که دارند میتوانید تا مدت ها از اسناد و مدارک و اطلاعات خود نگه داری کنید. از طرفی سوراخ های تعبیه شده در حاشیه کاور کاغذ پارسه پلاستیک سایز A4 ,A3 ,A5 به راحتی میتوانید مدارک خود را در زونکن، بایگانی نمایید.

A4

30x24x1 سانتی‌متر

پلاستیک مات

کاور کاغذی A4 یک ابزار یکبار مصرف، یکبار مصرف یا کوتاه مدت ندارند و به طور کلی، ما از آنها برای ذخیره اسناد استفاده می کنیم و شما می توانید به طور نامحدود از آنها استفاده کنید که کاور کاغذی A4 در محیط های مرطوب یا زمانی که نیاز به رعایت استانداردهای بهداشتی برتر مانند کلینیک ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و غیره وجود دارد نیز مفید هستند و کاور کاغذی A4 به راحتی قابل شستشو و ضدعفونی هستند. همچنین کاور کاغذی A4 معمولا در محیط های حرفه ای و همچنین در خانه جای خود را پیدا می کنند و اگر کسی بخواهد آن را بیندازد، این کار را در سطل زباله انجام می دهد، نه در طبیعت که بنابراین کاور کاغذی A4 وارد مسیر بازیافت می شود.

جنس کاور کاغذی A4

یک کاور کاغذی A4 گرانتر از کاغذی است، بنابراین متفاوت استفاده می شود و هدر نمی رود که به طور کلی، مشتریان ما از آنها برای تحویل قراردادها، اسناد محضری، مواد آموزشی، کتابچه راهنمای تعمیر و نگهداری، اوراق پزشکی، یا برای فروش در موزه ها یا مکان های گردشگری دیگر به عنوان سوغاتی استفاده می کنند و با این حال، کاغذ معادل ارزان تر اغلب استفاده می شود و به سرعت به پایان می رسد. در سطل زباله چون به راحتی پاره می شود یا به دلیل توزیع بی رویه است و کاور کاغذی A4 پلی پروپیلن غیر سمی ما جوش داده شده بدون چسب است که می توان آن ها را در مخلوطی از هر رنگی بازیافت کرد. پلی پروپیلن بازیافتی با بازیافت مواد خام پلی پروپیلن به دست می آید که سپس به دانه هایی تبدیل می شوند که به عنوان پایه ای برای طراحی محصولات پلی پروپیلن بازیافتی جدید عمل می کنند و سپس مواد بازیافتی خاکستری تیره برای کاربردهایی بدون محدودیت “رنگ” یا “پنهان” استفاده می شود. 61٪ از خروجی ها لوله ها یا هسته ها هستند که مجدداً در محصولات دیگر استفاده می شود.

پلی پروپیلن کاور کاغذی A4، یکی از کم آلاینده ترین پلاستیک ها است و یک شکل راحت تر پلاستیک قابل بازیافت دارد که پلاستیک PP عمدتاً در صنایع خودروسازی و مواد غذایی استفاده می شود. اما همچنین در بخش بهداشت، به عنوان مثال در کاور کاغذی A4 مصرف می شود که پلی پروپیلن ایمن است و قبل از اینکه بتوان آن ها را بازیافت کرد، کاور کاغذی A4 باید در بین زباله های دیگر دسته بندی شوند و اندازه یک کاور کاغذی A4، آن را به یک محصول بسیار آسان برای مرتب کردن تبدیل می کند. امروزه راه‌ حل ‌های قابل اعتماد و نوآورانه‌ای وجود دارد.

مزایای کاور کاغذی A4

سهولت تولید مزیت مهم کاور کاغذی A4 است که همچنین کم مصرف و مقرون به صرفه است و می‌توان آن را به اشکال مختلف برای انعطاف‌پذیری طراحی قالب‌ گیری کرد و در مورد کاور کاغذی A4 می توان گزینه‌ های زیادی برای رنگ‌ها، شفافیت ها و چاپ برای شناخت برند ارائه می ‌دهد و پلاستیک همچنین گزینه هایی را برای بسته بندی ایمن ارائه می دهد، مانند بسته بندی های غیرقابل دستکاری و مقاوم در برابر کودکان است. البته کاور کاغذی A4 سبک و بادوام است و در فرآیندهای حمل و نقل و جابجایی آسان تر است زیرا وزن کمتری دارد و این منجر به کاهش مصرف سوخت، آلایندگی کمتر و صرفه جویی در هزینه کلی می شود.

کاور کاغذی A4خواص محافظتی خوبی دارد و چه نیاز به جلوگیری از خوردگی داشته باشید یا از رسانش گرما و الکتریسیته، پلاستیک یک انتخاب عالی است. کاور کاغذی A4 مخصوص برای محصولات حساس مانند لوازم الکترونیکی و کاور کاغذی A4 که نیازهای بهداشتی دارند مانند مواد غذایی، دارویی و تجهیزات پزشکی در دسترس هستند و آنها را می توان بدون دخالت انسان برای محصولات ایمن و بدون آلودگی بسته بندی و مهر و موم کرد. این کاور کاغذی A4 قابل بازیافت نیز است و در حالی که قابلیت بازیافت بین پلاستیک‌ها متفاوت است، بسیاری از آن‌ها را می‌توان بارها استفاده کردو قبل از اینکه کیفیت شروع به تنزل کرد، می‌ خواهند نقش خود را انجام دهند.

البته کاور کاغذی A4 معایبی نیز دارد از جمله اینکه خطراتی را برای محیط زیست ایجاد می‌کند، در درجه اول در شیوه‌های مدیریت پس از مصرف، جایی که می‌تواند آبراه‌ها را مسدود کند، محل‌های دفن زباله را پر کند یا به حیات وحش آسیب برساند و در حالی که بازیافت یک مزیت قابل توجه است، فرآیند پیچیده ای است و همه کاور کاغذی A4 قابل بازیافت نیستند و مورد دیگر نقطه ذوب پایین کاور کاغذی A4 به این معنی است که اگر در نزدیکی منبع گرما قرار گیرد می تواند از بین برود و ممکن است در برخی از کاربردها خطر آتش سوزی داشته باشد. داشتن کاور کاغذی A4بهترین راه برای ایمن نگه داشتن تمام اسناد مهم شما است و این محصولات با کیفیت بالا و بایگانی را برای استفاده طولانی‌مدت ارائه می‌دهند. می توانید 2 چاپ یک طرفه یا 1 چاپ دو طرفه روی هر صفحه کاور کاغذی A4اضافه کنید و مواد چاپ شده از این مواد فرموله شده خاص جدا نمی شوند یا پوسته نمی شوند و کاور کاغذی A4 از یک ماده سبک وزن عالی برای محافظت و حمل و نقل آسان است.

مشخصات کاور کاغذی A4

کاور کاغذی A4 ارزش عالی دارد و بسته انبوه 100 محافظ ورق ضد تابش با بارگیری بالا که تمام اسناد مهم شما را در یک کلاسور سه حلقه ای ایمن نگه می دارد که برای کارهای بزرگ و ارزش اضافی بسته بندی شده است و این کاور کاغذی A4 از جنس پلی پروپیلن ما سایش و پارگی را جذب می کنند و ضخامت آن عملکرد عالی را ارائه می دهد که آن ها برای ارائه دوام و استفاده مکرر روزانه در خانه، مدرسه یا محل کار ساخته شده اند.

البته کاور کاغذی A4 فاقد پلی وینیل کلرید، اسیدها و بو هستند و کاور کاغذی A4 از پلی پروپیلن قابل بازیافت سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و هر خط از سوراخ ها با یک روکش پلی پروپیلن سفید تقویت شده است. نا گفته نماند که کاور کاغذی A4 برای ایمن نگه داشتن فایل های شما، بدون پی وی سی و اسید، ساخته شده از مواد نچسب که از بلند شدن یا انتقال جوهر به جلد کلاسور جلوگیری می کند و آنها را می توان در قفسه ها، فایل ها، گاوصندوق یا جعبه های پلاستیکی نگهداری کرد و همچنین این کاور کاغذی A4 با بارگذاری بالا دارای روکش شفافی هستند که وضوح مطلوبی را برای مشاهده آسان اسناد فراهم می‌ کند.

این کاور کاغذی A4 شفاف به راحتی در داخل همه کلاسورها قرار می گیرد و محافظت بیشتری از مدرسه، دفتر، اوراق شخصی و اسناد می دهد و یک راه عالی برای ایمن نگه داشتن اسناد شماست که البته در کاور کاغذی A4 نیازی به سوراخ کردن نیست و فقط اسناد خود را در این کاور کاغذی A4 قرار دهید و آن ها را به طور دائم ذخیره کنید. هر نوع سند، نامه، یادداشت، اوراق رسمی، اوراق مدرسه یا هر چیز دیگری را نگه دارید و همچنین می توان از کاور کاغذی A4 برای نمایش نمونه کارها و ارائه ها به شیوه ای حرفه ای استفاده کرد که نمای واضحی از کاغذهای نگهداری شده در داخل ارائه می دهند و بسته شدن بالا کاغذها را ایمن نگه می دارد که حلقه کلاسور در امتداد لبه با سوراخ های کاور کاغذی A4 قرار می گیرند.