زیرتقویم رومیزی
زیرتقویم رومیزی
مارس 2, 2021
نمایش همه

پایه نوار چسب

پایه نوار چسب

پایه نوار چسب

پایه نوار چسب

پایه نوار چسب با توجه به روند رو به گسترش و افزایش چشمگیر مصنوعات پلاستیکی و نیمه پلاستیکی متنوع، اعم از لوازم اداری، صنعتی و خانگی در سراسر دنیا، با استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا در عرصه تولید، کلیه محصولات این برند دارای گواهینامه بین المللی ISO9001/2008 می‌باشند.

پایه نوار چسب تولیدی عموماٌ از جنس تمام پلاستیک بوده و از یک طراحی زیبا و کارایی مناسب برخوردار می‌باشند. پایه نوار چسب در عین زیبایی، از وزن کم و استقامت و استحکام بالایی برخوردار است. از این پایه نوار چسب در مراکزی چون ادارات دولتی، شرکت ها، مراکز آموزشی و دیگر مراکز مورد استفاده قرار می‌گردد.

پایه نوار چسب مخصوص برش چسب و دارای جای خودکار- یادداشت – ماژیک – کلیپس – کارت.

فروش پایه نوار چسب و جا کاغذی بلوری

پایه نوار چسب و جا مدادی
پایه نوار چسب دارای دو محفظه مخصوص مداد و خودکار
پایه نوار چسب مناسب برای محل کار و میز تحریر خانگی
پایه نوار چسب دارای محفظه چسب نواری
مرتب سازی میزها و لوازم التحریر و برای خودکار ، مداد و اقلام کوچک
قرار دادن 30 قلم یا مداد در محفظه مخصوص پایه نوار چسب
پایه نوار چسب دارای رول مخصوص قرار دادن چسب نواری شیشه ای
پایه نوار چسب دارای محفظه مخصوص برای اقلام ریز
پایه نوار چسب دارای پکیجینگ

تولید پایه نوار چسب

پایه نوار چسب تولید ما از دستگاه پایه نوار چسب معمولی شما سنگین تر است و مطمئنا زیبا است و نوار چسب، با پایه نوار چسب PVC ما عالی کار می کند که بدنه از ورق فولادی با پوشش پودری اپوکسی پلی استر ساخته شده است. یک غلتک لاستیکی نرم مالش خوب نوارهای چسبنده سبک تر را تضمین می کند که این تیغه از یک فولاد مخصوص سخت شده ساخته شده است که با استفاده از فرآیند خاصی آن دندانه ها را فوق العاده تیز و فوق العاده قوی می کند. محصولات پلاستیکی قالب گیری شده مانند پایه نوار چسب ممکن است از مواد ترموپلاستیک یا ترموست تشکیل شده باشند که مواد ترموست پایه نوار چسب، به طور غیرقابل برگشتی با حرارت دادن در قالب از حالت دانه ای اولیه به جامد تبدیل می شوند اما مواد ترموپلاستیک از یک پایه جامد اولیه ذوب می شوند و با سرد شدن در قالب مجدداً جامد می شوند و شکل قالب پایه نوار چسب، بین حفره های باز تشکیل شده در صفحات یا قالب های قالب مقابل تعریف می شود.

فرآیندهای قالب گیری شامل قالب گیری فشاری و قالب گیری تزریقی، از جمله موارد دیگر است. البته قالب‌گیری فشرده‌ای پایه نوار چسب، یک فرآیند تولیدی است که می‌توان آن را به ‌طور کلی به‌عنوان فرآیندی توصیف کرد که در آن یک محصول پلاستیکی قالب ‌گیری شده از یک ماده ترموست تشکیل می‌شود. در تولید پایه چسب رومیزی، مواد ترموست درون یک قالب باز قرار می گیرد که سپس بسته می شود و تحت حرارت و فشار قرار می گیرد و ماده خام تحت این شرایط کنترل شده پخت می شود تا شکل جامد حفره قالب بسته را به خود بگیرد.

گرما ممکن است توسط رسانش، القاء یا هر وسیله معمولی اعمال شود و فشار با بستن صفحات قالب مقابل به یکدیگر اعمال می شود و پایه نوار چسب، به زور توسط پین های اجکتور از قالب خارج می شوند که ممکن است از یک صفحه اجکتور که با یک صفحه قالب متحرک همکاری می کند تا وقتی صفحات قالب جدا می شوند، ریخته گری را از داخل حفره بیرون بکشد یا ممکن است توسط یک قوچ هیدرولیک یا سایر وسایل شناخته شده هماهنگ با باز شدن قالب کار کند و پین های اجکتور معمولاً در محل تماس لکه هایی را روی سطح پایه نوار چسب ایجاد می کنند.

قالب گیری پایه نوار چسب

قالب گیری تزریقی پایه نوار چسب، یک فرآیند تولیدی است که در آن یک ماده ترموست یا یک ماده ترموپلاستیک به شکل قالب در می آید و به طور کلی، این ماده ابتدا به یک فاز سیال تبدیل می شود و سپس تحت فشار به داخل قالب تزریق می شود. مواد ترموست پایه نوار چسب، تحت گرما و فشار به فاز جامد تبدیل می شوند، ترموپلاستیک ها با سرد شدن به فاز جامد تبدیل می شوند و خنک سازی ممکن است با استفاده از خطوط خنک کننده ای که از داخل یا اطراف قالب امتداد می یابند انجام شود که البته یکی از معایب مشترک این فرآیندهای تولید پایه نوار چسب و سایر فرآیندها برای ساخت قطعات ریخته گری پلاستیک، هزینه های مربوط به ساخت صفحات قالب است زیرا این اقلام باید از فولاد با کیفیت بالا باشند تا در برابر تغییر شکل در طول چرخه های مکرر دما و فشار پخت مقاومت کنند.

علاوه بر این، قالب ها معمولاً برای تولید یک سطح پایه نوار چسب صاف به خوبی صیقل داده می شوند و از همه مهمتر، صفحات یا قالب ها باید پلاستیک فاز سیال را قادر سازند تا قبل از اینکه به شکل جامد تبدیل شود، به داخل حفره قالب جریان یافته و تمام حفره های موجود در آن را پر کند که به همین دلیل یک مجرای ورودی اصلی یا اسپرو معمولاً سیستم توزیع رانرها را تغذیه می کند که به دروازه هایی ختم می شود که مذاب از طریق قالب پایه نوار چسب وارد حفره قالب می شود. یک شکل پایه نوار چسب پیچیده ممکن است نیاز به تشکیل یک حفره قالب با بخش‌های جداگانه با خطوط، عمق و مساحت سطح متفاوت داشته باشد و چنین حفره های قالبی به ترتیب پیچیده ای از دونده ها و دروازه ها نیاز دارند.

البته یک حفره عمیق همچنین سطح بیشتری را برای تولید پایه نوار چسب، نشان می دهد که در آن مواد پخته شده ممکن است به سطح حفره بچسبد و سپس صفحه قالب باید طوری طراحی شود که حفره های عمیق بیشتر با وسیله اجکتور سازگار باشد که هزینه صفحات قالب می ‌تواند بسیار زیاد شود، به طوری که برای هر شکل طراحی می‌ توان تولید بسیار وسیعی از محصولات را توجیه می کند. پایه نوار چسب برای بسته بندی کردن جعبه ها، کارتن ها ایده آل است و همه کارهای بسته بندی سنگین را سبک می کند و آن ها سریع و آسان بارگیری می شود. در هنگام استفاده از پایه نوار چسب طوری قرار دهید که وقتی نوار به سمت عقب کشیده می شود، قسمت چسبنده آن رو به پایین باز شود و آن را از طریق شکاف بین غلتک توزیع کننده و راهنمای فلزی بکشید. نوار چسب به غلتک پایه نوار چسب می چسبد، بنابراین مطمئن شوید که قسمت چسبنده آن رو به پایین باشد که روی تیغه دندانه دار قرار گیرد و با فشار دادن آن برش دهید.

عملکرد های پایه نوار چسب

پایه نوار چسب

به طور خلاصه، یک پایه نوار چسب که به درستی طراحی شده باشد برای فرآیند کلی تولید یک شرکت بسیار مهم است و امروزه پایه نوار چسب می توانند به طور خاص برای کاربردهای منحصر به فرد یک شرکت طراحی و ساخته شوند و این محصولی نوآورانه، راه حل های نواری برای نوارهای حساس به فشار و فعال شده با آب (صمغ بندی یا بسته بندی کارتن) ارائه می کنند. پایه نوار چسب الکتریکی نیز با طول معین برای افزایش بهره‌وری اپراتور، کاهش هزینه‌های مواد، پخش نوار به طول ثابت، کاهش خستگی اپراتور، پذیرش تقریباً هر نوع نوار و ارائه برش‌های مستقیم برای محصولات نواری بهتر طراحی شده‌اند. البته پایه نوار چسب، راه حل های برچسب زنی را برای برچسب های حساس به فشار ارائه می دهند و برچسب‌های برقی همه فلزی هستند و با سنسورهای فوتوالکتریک سازگار، با دقت بالا و قابل اعتماد کار می‌کنند.

امروزه پایه نوار چسب به اندازه کافی همه کاره است تا بتواند هر اندازه، شکل و مواد برچسب را کنترل کند و پایه نوار چسب اتوماتیک به خطوط تولید ارزش می بخشد، لایه برداری آن را آسان می کند و برچسب ها را در فرآیند تولید ارائه و اعمال می کند که به ارزش هر شرکتی می افزاید و مطمئناً یک توزیع کننده خوب به بسته بندی کلی محصولات یک شرکت کمک می کند و پایه نوار چسب به خصوص در صنعت و بسته بندی استفاده می شود با حذف نیاز به اندازه گیری و برش دستی خود نوار، پخش کننده های نوار کارایی را در خطوط مونتاژ، تولید و بسته بندی بهبود می بخشد و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شرکت ها می شود. به ویژه برای یک تجارت در حال رشد، دانستن مزایای استفاده از آن بسیار مهم است که اگرچه برای چسباندن نوار طراحی شده است، بسته بندی اطراف نگهدارنده، لبه های نوار را هنگام تکان دادن در پایه نوار چسب تمیز نگه می دارد، زیرا کمی طول می کشد تا به آن عادت کنید.