زیرپایی اداری
زیرپایی اداری
آوریل 6, 2021
زیر پایی ثابت
زیر پایی ثابت
آوریل 20, 2021
نمایش همه

پایه چسب شیشه ای

پایه چسب شیشه ای

پایه چسب شیشه ای

پایه چسب شیشه ای

پایه چسب شیشه ای باعث افزایش کارایی و بهره وری می شوند. پایه چسب شیشه ای مدل های مختلفی از جمله پایه چسب نوار شفاف ، دسکتاپ ، مد و نوارهای بسته بندی نوار بسته بندی می باشد .

پایه چسب شیشه ای باعث صرفه جویی در وقت هنگام بسته بندی هدایا یا نوار چسب زدن به بروشورهای اطراف محله می شود. پایه چسب شیشه ای یک لبه دندانه دار ارائه می دهند که نوار را به اندازه مورد نیاز برش می دهد و انتهای نوار را در بین موارد استفاده به راحتی قابل دسترسی می کند.

پایه چسب شیشه ای به سبک های مختلفی ارائه می شود. بسیاری از آنها دارای پایه های وزنه دار ، ضد لغزش و هسته های نوار بارگیری آسان هستند و آنها اغلب دارای چندین اندازه هسته نوار هستند. برای راحتی بیشتر ، اکثر پایه چسب شیشه ای رومیزی می باشد .

پایه چسب شیشه ای منبعی مناسب و کارآمد هستند. برای دسترسی سریع پایه چسب شیشه ای به میز خود اضافه کنید و با استفاده از این نوار که به راحتی قابل کنترل است ، با پارگی های کاغذ و پروژه هایی که به چسب نیاز دارند ، سریعاً مقابله کنید.

پایه چسب شیشه ای عمر نسبتاً طولانی دارند.پایه چسب شیشه ای برای بسته بندی هدیه گاه به گاه یا استفاده روزانه در یک محیط شلوغ اداری ، به لطف ساخت با دوام ، مقاوم و ماندگار هستند.

پایه چسب شیشه ای ، مانند آنهایی که برای بسته بندی جعبه ها استفاده می شوند ، با الیاف محکم ساخته می شوند. پایه چسب شیشه ای با ویژگی های اساسی یا لوازم جانبی پیشرفته ای مانند برش فلزات ، کنترل های تنش قابل تنظیم و قاب های فولادی تقویت شده برای مقاومت در برابر پروژه های با تأثیر بالا در دسترس هستند.

پایه چسب شیشه ای در انواع سبک ها ، اندازه ها و رنگ ها حمل می کند.پایه چسب شیشه ای در بسته های تک حیاط یا جعبه های چند رول موجود است. توزیع کننده های نوار مناسب برای تنظیمات حرفه ای و مدل های سرگرم کننده برای پیش دبستانی ها یا محیط های گاه به گاه مناسب را پیدا خواهید کرد. بسته بندی جعبه ای به اندازه صنعتی و یا آویختن پوستر به دیوار ، پخش کننده های نوار با صرفه جویی در وقت ، دردسر و هزینه روند کار را ساده می کنند.