کاور کاغذ ضخیم
کاور کاغذ ضخیم
دسامبر 15, 2022
پایه چسب
پایه چسب
ژانویه 20, 2023
نمایش همه

کاور کاغذ ضخیم پارسه

کاور کاغذ ضخیم پارسه

کاور کاغذ ضخیم پارسه

کاور کاغذ ضخیم پارسه

بسته کاور کاغذ ضخیم پارسه شامل تعداد زیادی کاور سند واضح است و پلاستیک شفاف اجازه می دهد تا صفحه بالایی دیده شود. برای یادآوری آنچه روی آن است نیازی به برچسب بیرونی ندارید و طراحی منحصر به فرد باز شدن است که بالا و کناره را با بریدگی انگشت شست با دسترسی آسان باز کنید. کاور کاغذ ضخیم پارسه بسیار حرفه ای و مدرن و شفاف ظریف و باریک و سبک وزن مناسب برای کاغذ در اندازه های مختلف است و با کاور کاغذ ضخیم پارسه فایل های خود را مرتب نگه دارید.

به راحتی پیدا کنید که از مواد پلی پروپیلن مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر پارگی، مقاوم در برابر سایش، کاملا قابل بازیافت است که پس از چند سال بعد هنوز قوی و کاربردی است. کاور کاغذ ضخیم پارسه در هر اندازه ای که معمولاً در مدرسه، اداره و زندگی روزمره اعمال می شود. مناسب برای کارهای مدرسه، تکالیف آموزشی و تکالیف، کارهای اداری، ارائه ها، تقسیم کننده ها و درج ها، صفحات بایگانی، روزنامه مجلات، پوسترها و محافظ های هنری و ذخیره سازی و غیره است که ضمانت 100٪ رضایت دارد اگر محصول شما انتظارات شما را برآورده نمی کند، به سادگی درخواست بازپرداخت یا جایگزینی کنید.

بسته کاور کاغذ ضخیم پارسه دارای تعداد زیادی کاور ضد نور است و همه مدارک شما را می تواند در درون یک کلاسور جای دهد و البته برای کارهای بزرگ و ارزش افزوده بسته بندی شده است و کار حفاظت بادوام مدارک شما را انجام می دهد و کاور کاغذ ضخیم پارسه پلی پروپیلن ما سایش و پارگی را جذب می کنند. ضخامت آن عملکرد عالی را ارائه می دهد. آنها برای ارائه دوام و استفاده مکرر روزانه در خانه، مدرسه یا محل کار ساخته شده اند و کاور کاغذ ضخیم پارسه با کیفیت برتر است که این محافظ های ورق فاقد پلی وینیل کلرید، اسیدها و بو هستند و کاور کاغذ ضخیم پارسه از پلی پروپیلن قابل بازیافت سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و هر خط از سوراخ ها با یک تقویت کننده پلی پروپیلن سفید تقویت شده است.

کاور کاغذ ضخیم پارسه برای یک بایگانی است زیرا جنس ساخته شده از مواد غیر قابل چسبیدن که از پاک شدن جوهر به کاور های کلاسور جلوگیری می کند و کاور کاغذ ضخیم پارسه را می توان در قفسه ها، پرونده ها، صندوق امانات یا جعبه های پلاستیکی ذخیره کرد و کاور کاغذ ضخیم پارسه با دید واضح با بارگذاری بالا دارای روکش شفافی هستند که وضوح مطلوبی را برای مشاهده آسان اسناد فراهم می ‌کند که با استفاده از کاور های ورق متوسط شفاف اسناد را برای بایگانی کردن در کلاسورها آماده کنید و استفاده از این کاورها از کاغذهای مهم در برابر ریختن، لکه‌ها یا پارگی های احتمالی محافظت کنید. لبه های تقویت شده از پیش سوراخ شده کاور کاغذ ضخیم پارسه در برابر چرخش های مکرر صفحه مقاومت می کنند، در حالی که طراحی با بارگذاری بالا، اضافه کردن و حذف اسناد در صورت نیاز را آسان می کند.

هر کاور کاغذ ضخیم پارسه دارای ساختار شفافی است که باعث می شود صفحات شما به راحتی خوانده شوند و این کاور های صفحه شفاف اسنادی به اندازه نامه را می پذیرند و آنها را به گزینه ای همه کاره برای بایگانی اوراق تبدیل می کند که مزیت های آن شامل کاور کاغذ ضخیم پارسه برای جلوگیری از تخریب درج کاغذ و مواد پلی پروپیلن شفاف دید آسان را فراهم می کند و دارای سه سوراخ پانچ شده و آماده استفاده می کند.

محافظ امن بایگانی برای محافظت طولانی مدت و کاور کاغذ ضخیم پارسه با بارگذاری بالا، به راحتی اسناد را از بالا اضافه و حذف می کند. که خواه مقالات مرجع را برای مدت طولانی ذخیره می کنید یا اسناد چاپ شده را با یک همکار به اشتراک می گذارید، هر صفحه را با این کاور کاغذ ضخیم پارسه عالی نگه دارید که این کاور های صفحه شفاف به گونه ‌ای طراحی شده اند که متناسب با اسناد با اندازه حرف باشند، و لبه آن دارای سه سوراخ از پیش پانچ شده است تا سازماندهی پوشه سه حلقه یا پوشه سه شاخه شما را ساده کند.

هر یک از این کاور کاغذ ضخیم پارسه با اندازه استاندارد از پلی ‌پروپیلن بدون PVC با ضخامت ساخته شده‌ اند تا تعادل مناسبی از دوام و انعطاف ‌پذیری داشته باشند و پلاستیک بدون اسید این کاور ها را برای نگه داری و آرشیوی ایده‌آل می ‌سازد و ساختار محکم آن برای استفاده مکرر به خوبی می‌ماند و ساختار پلاستیکی کاور کاغذ ضخیم پارسه به جلوگیری از مایعات و گرد و غباری که ممکن است به اسناد شما آسیب برساند کمک می کند و این کاور ها ورق با وزن متوسط از بالا بارگیری می‌شوند، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به باز کردن حلقه‌های کلاسور، صفحات را اضافه یا حذف کنید و بنابراین می توانید در کمد لوازم اداری خود را ذخیره کنید یا یک سری کلاسور برای هر یک از مشتریان، دانش آموزان یا همکاران خود تهیه کنید که طراحی باریک و سبک هر کاور کاغذ ضخیم پارسه به جلوگیری از حجیم شدن بیش از حد در هنگام پر کردن یک کلاسور با چندین صفحه محافظت شده کمک می کند.