کاور کاغذ 15 میکرون پارسه
کاور کاغذ 15 میکرون پارسه
دسامبر 15, 2022
کاور کاغذ ضخیم پارسه
کاور کاغذ ضخیم پارسه
دسامبر 15, 2022
نمایش همه

کاور کاغذ ضخیم

کاور کاغذ ضخیم

کاور کاغذ ضخیم

کاور کاغذ ضخیم

کاور کاغذ ضخیم به عنوان محافظ‌ های ورق سنگین از اسناد مهم و اسناد شخصی محافظت می‌کنند و در روکش های بدون تابش و شفاف موجود است و از کاور کاغذ ضخیم استفاده می‌ کنیم زیرا این کاور های سنگین وزن از پیش پانچ شده اند تا به راحتی در کلاسورهای سه حلقه قرار گیرند و آنها برای سهولت استفاده از طراحی بارگیری بالایی دارند. این کاور کاغذ ضخیم با لبه های تقویت شده برای جلوگیری از پارگی ساخته شده است.

کاور کاغذ ضخیم را می توان با انواع سایز کاغذ و مقوا ها استفاده کرد که بدون اسید و نچسب است و کاور های ورق در حجم مناسب عرضه می شوند. کاور کاغذ ضخیم ایده آل برای استفاده خانگی و اداری است و این کاور های ورق ضخیم برای استفاده در خانه، کلاس درس و اداره عالی هستند که از کاور کاغذ ضخیم برای گزارش های کتاب، مقالات تحقیقاتی و تکالیف خانگی استفاده کنید. از آنها برای سازماندهی دستور العمل ها، فرم های مالیاتی، اسناد شخصی، سوابق مراقبت های بهداشتی و دستورالعمل ها استفاده می شود.

شما برای سفارش و خرید می توانید مجموعه ای از کاور کاغذ ضخیم ما را مرور کنید و کاور ورق پلی پروپیلن با وزن استاندارد ذخیره سازی بادوام را برای اسناد و مواد مرجع ارائه می دهد که گاهی بدون پانچ ورق یا انتقال فتوکپی برای ذخیره سازی دائمی مواد شما با بارگذاری بالا مورد نیاز نیست و می ‌توانید با استفاده از کاور کاغذ ضخیم با زبانه‌ های شاخص، کلاسورهای حلقه را فهرست بندی کنید که آنها یک راه عالی برای سازماندهی فوری و ارائه حفاظت از کیفیت بایگانی ها است. زیرا کاور کاغذ ضخیم پلی پروپیلن ما برای کاغذ با اندازه استاندارد عالی هستند، کاغذهای اندازه استاندارد شما را ایمن نگه می دارند که در اکثر کلاسورها کاور کاغذ ضخیم ایمن ما برای 3 حلقه می تواند بسته به ضخامت 10-20 ورق را نگه دارد.

کاور کاغذ A4 ضخیم ما کاربرد های بسیار مناسبی حتی در نگه داری آثار هنری مقوایی دارد و از پلی پروپیلن با قابلیت بازیافت هستند که برای نگهداری طولانی مدت ایده آل هستند و خط سوراخ کاور کاغذ ضخیم با یک نوار تقویت کننده پلی پروپیلن سفید برای استحکام و دوام بیشتر تقویت شده است که روکش شفاف باعث کاهش درخشندگی می شود که مشاهده اسناد فایل، کاغذهای کپی، کاغذهای عکس، سوابق، دستور العمل ها، مواد مرجع، اسناد تجاری و عکس ها را آسان می کند. باز شدن گسترده کاور کاغذ ضخیم با ظرفیت زیاد، درج را آسان می کند.

و چندین سوراخ از قبل پانچ شده به آستین های شفاف ما اجازه می دهد تا با پوشه های فایل، عکس یا دستور غذا استفاده شود. زیرا این کاور کاغذ ضخیم به اندازه کافی ضخیم هستند تا اطمینان حاصل شود که اوراق و اسناد شما برای سال های آینده ایمن می مانند. این کاور ‌های فرسودگی و پارگی را جذب می ‌کنند.

عملکرد عالی، دوام کاور کاغذ ضخیم در استفاده مکرر روزانه در خانه، مدرسه یا محل کار را برای هر سندی که می‌خواهید ایمن نگه دارید یا به طور مکرر استفاده می‌شود، ارائه می‌دهد، با طراحی بدون پی وی سی و بدون اسید ما، ایمن با ظرفیت زیاد است. آن ها از اسناد پرکاربرد در برابر جابجایی محافظت می کند و از پلی پروپیلن با کیفیت بایگانی ساخته شده است که به اسناد نمی چسبد و چاپ را بلند نمی کند. آنها 3 سوراخ برای نگهداری در کلاسورها سوراخ می شوند که کاور کاغذ ضخیم ساخته شده از پلی پروپیلن با کیفیت بایگانی که چاپ را بلند نمی کند و روکش شفاف شفافیت بی‌ نظیری را ارائه می ‌کند و اسناد و گرافیک ها را پررنگ و درخشان نشان می ‌دهد و انتقال فتوکپی را حذف می کند و اسناد را در کلاسور استاندارد حفظ می کند. زیرا کاور کاغذ ضخیم به طور گسترده ای به عنوان ابزاری برای نگهداری اسناد در شرایط اولیه استفاده می شود.

پس از قرار دادن اسناد در کاور کاغذ ضخیم، فوراً دارای یک پوشش محافظ پلاستیکی هستند که به از بین بردن آسیب و پارگی در حین نگهداری کمک می کند. این امر به ویژه برای اسناد پرمصرف که به طور منظم در دسترس هستند، مهم است و کاور کاغذ ضخیم اسناد دارای لبه های قوی و تقویت شده هستند که از پارگی جلوگیری می کند که کاور های ورق با بارگذاری بالا از قبل پانچ شده اند تا با کلاسورهای سه حلقه استاندارد مطابقت داشته باشند. این اجازه می دهد تا اسناد در حالت اولیه خود باقی بمانند. مواد پلی پروپیلن بدون اسید انتقال فتوکپی را حذف می کند. کاور کاغذ ضخیم یک گزینه ذخیره سازی بادوام برای اسناد مهم و مواد مرجع هستند که این محصول در صورت ایراد از نظر مواد، ساخت و یا بسته بندی در زمان خرید، با کالای یکسان جایگزین می شود. برای سفارش و خرید و اطلاع از قیمت های انواع کاور کاغذ ضخیم ما با کارشناسان و تیم فروش تماس بگیرید.